بستن

اعلام نتایج جشنواره‌ی سرود و تئاتر دانش‌آموزی

گریشنا: نتایج جشنواره‌ی سرود و تئاتر دانش‌آموزی که به مناسبت دهه‌ی فجر به اجرا درآمد، اعلام شد.

به گزارش محمد رستم‌پور؛ پنج گروه سرود در کانون حضرت معصومه(س) گراش مسابقه سرود را برگزار کردند. در مدارس پسران، مدرسه عالیان؛ مقام اول، مدرسه شاهد؛ مقام دوم، مدرسه سعادت؛ مقام سوم، مدرسه شهدای خلیلی؛ مقام چهارم و مدرسه بعثت فداغ هم مقام پنجم را به خود اختصاص داد. در مقطع ابتدایی پسران؛ مدارس احمدی، شهید بهزادی و شهید عالمی مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

خسرو جولافیان، محمدعلی شامحمدی و احمد مهدیار نیز داوران این جشنواره بین مدارس پسران بودند.

در رقابت بین مدارس دختران، مدرسه‌ی امام حسن عسکری(ع)، مقام اول؛ مدرسه‌ی فاطمه‌الزهرا(س)، مقام دوم و مدرسه‌ی خدیجه‌ی کبری(س) مقام سوم را به دست آوردند. در پایه‌ی متوسطه‌ی دوم، مدرسه‌ی پسرانه‌ی ابدی اول شد و مدارس دخترانه‌ی نمونه دولتی امام رضا(ع)،دبیرستان کوثر و هنرستان زاهدی به ترتیب اول تا سوم شدند. در مقطع ابتدایی دختران؛ مدرسه‌ی بانو حقانی مقام اول را از آن خود کرد مدرسه‌ی آشفته دوم شد و مدرسه‌ی حضرت زینب(س) جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

gashn1به گزارش فاطمه ابراهیمی؛ مدارس دخترانه در سه مقطع ابتدایی و متوسطه‌ی دوره اول و دوم در دو رشته تئاتر صحنه ای و عروسکی در سالن نمایش کانون حضرت معصومه(س) رقابت کردند.
پنج مدرسه ابتدایی آشفته، با دو تئاتر صحنه‌ای و عروسکی، بانوحقانی، شهید محقق و حضرت زینب(س)، با نمایشنامه‌هایی در موضوعات مختلف، بیست‌ویکم بهمن ماه ساعت هشت به روی صحنه رفتند.
صغری غلامی، ناصری و هنرور کار داوری در این مقطع را برعهده داشتند.
در مقطع دبیرستان دوره اول، سه مدارس؛ امام حسن عسکری (ع)، نرجس خاتون و فاطمه الزهرا (س) با نمایش‌نامه‌های، آخر بازی و موش ترسو دام آهو در این جشنواره حضور داشتند.
محمدی، مربی پرورشی مدرسه فاطمه‌الزهرا، تئاتر صحنه ای موش ترسو، دام آهو را کارگردانی کرده و مدرسه کوثر تنها شرکت‌کننده‌ای بود که در مقطع دوره‌ی دوم دبیرستان با نمایش رفیق ناباب به کارگردانی مریم پاداش به روی صحنه رفت.
زهرا خواجه زاده، صغری غلامی و کبری جعفرزاده، داوری این دو مقطع را بر عهده داشتند.
غلامی، داور این رقابت‌ها در مصاحبه با خبرنگار گریشنا گفت:«نحوه داوری تئاتر صحنه ای با عروسکی فرق می‌کند و ما بر اساس فاکتور‌هایی از جمله متن نمایشنامه، نحوه کارگردانی، بازی بازیگران و دیگر عوامل امتیاز می‌دهیم.»
غلامی همچنین خاطر نشان کرد:«مدارس ابتدایی امسال از نظر اجرا و کیفیت نسبت به سال‌های قبل کار بهتری را از خود نشان دادند.»
نفرات برتر این رقابت به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

روابط عمومی اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان گراش نتایج جشنواره‌ی تئاتر دانش‌آموزی را اعلام کرد و بر اساس این لیست در مقطع ابتدایی دختران، مدرسه‌ی آشفته، اول، مدرسه‌ی شهید محقق، دوم و مدرسه‌ی بانو حقانی سوم شد.

در مقطع ابتدایی پسران؛ مدرسه‌ی شهید بهزادی، شهید رامیارپور و مدرسه‌ی احمدی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در مقطع متوسطه‌ی اول پسران، مدرسه‌ی عالیان اول شد شاهد، به مقام دوم رسید و سعادت مقام سوم را به خود اختصاص داد. در مقطع متوسطه‌ی اول دختران، تئاتر مدارس فاطمه‌الزهرا(س)، امام حسن عسکری(ع) و نرجس خاتون(س) به عنوان تئاتر‌های نمونه به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

تئاتر مدرسه‌ی ابدی، در مقطع متوسطه‌ی دوم پسران و تئاتر دبیرستان کوثر در مقطع متوسطه‌ی دوم دختران به عنوان تئاتر‌های برتر انتخاب شدند. و در قسمت نمایش عروسکی در پایه‌ی ابتدایی پسران، مدرسه‌ی شهید بهزادی و در پایه‌ی ابتدایی دختران مدرسه‌ی آشفته موفق به کسب مقام شدند.

bahman3

 

 

5 نظر

  1. این موفقیت را به فرزند عزیزم و پسر دایی گلم تبریک می گویم. جا دارد از مسوولین محترم مدرسه هم به خاطر زحمات زیاد تشکر و قدردانی کنم.

  2. خسته نباشید به همه برگزارکنندگان.
    جای تعجب داره که با وجود سالن سراجی همواره اداره آموزش و پرورش از سالن کانون حضرت معصومه که یکی از بی کیفیت ترین سالن های شهره استفاده میکنه علاوه بر این امیدوارم اداره آموزش و پرورش برای دانش آموزان آنقدر ارزش قائل باشه که بایک دوربین باکیفیت از برترین ها فیلم بگیره و بفرسته استان.
    از ما که گذشت و چهارسال تمام هرچی در گوش این مسئول و آن مسئول خواندیم کسی کمترین توجهی نکرد!

    1. هرچی شما زور زدی و هر چی هم من و ما!
      تو دوره ما دو دوره دوم و سوم استان شدیم بماند دیگه چند بار مقام اول رو در سطح شهرستان شدیم! ولی خب نه تقدیری که در شان همچین چیزی باشه شد و نه هم تغییری در روند این امر شد…
      حالا بیخیال؛ انشاالله آینده شاید بهتر شد…!!
      به امید موفقیت

    1. نه این که کانوووون نورپردازی داره واسه همینه.
      سالن سراجی نور پردازی نداره…الکی مثلا ما ندیدیم اونجا برنامه اجرا بشه…
      اصلا گیرم نداشته باشه اداره بعد این سالها نباید یه فکری به حال سالنش بکنه چارتا لامپ بزرنه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top