بستن

استاد دف در گراش یک مسترکلاس برگزار می‌کند

هفت‌برکه – گریشنا: استاد خلیفه منصور مرادی، از اساتید بنام دف در کشور، روز بیستم آبان‌ماه یک کارگاه یک‌روزه دف‌نوازی در گراش برگزار خواهد کرد. او با گروهش برای اجرا در ششمین شب شعر پیامبر اعظم(ص) به گراش می‌آید.

به گزارش هفت‌برکه، کارگاه یک‌روزه آموزش دف‌نوازی (مسترکلاس دف‌) استاد مرادی با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش و با همکاری انجمن موسیقی گراش و موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش روز دوشنبه ۲۰ آبان از ساعت ۹ تا ۱۶ برگزار می‌شود. محل برگزاری کارگاه، نگارخانه فرهنگ به آدرس گراش، بلوار سرداران، جنب سینما فرهنگ گراش؛ و هزینه‌ی ثبت نام در کارگاه نیز ۳۰هزار تومان است.

محمدعلی شامحمدی، دبیر ششمین شب شعر پیامبر اعظم(ص) در خصوص برگزاری این کارگاه می‌گوید: «استاد خلیفه منصور مرادی از اساتید دف‌نوازی در سنندج است که شهرت کشوری دارد. ما از گروه دف‌نوازی استاد مرادی برای اجرا در ششمین شب شعر پیامبر اعظم(ص) که بیستم آبان‌ماه برگزار می‌شود، دعوت کردیم. در عین حال، فرصت را مغتنم شمردیم که از حضور ایشان در گراش برای برگزاری یک مسترکلاس برای علاقه‌مندان به موسیقی نیز استفاده کنیم.»

شامحمدی درباره‌ی برنامه‌ی حضور استاد مرادی در گراش نیز می‌گوید: «استاد مرادی صبح تا عصر بیستم آبان‌ماه این کارگاه را در نگارخانه فرهنگ، کنار سینما فرهنگ گراش، برگزار می‌کنند، و همان شب نیز با گروهشان یک اجرای ویژه در شب شعر پیامبر اعظم در سالن شوری خواهند داشت.»

علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی و ثبت نام در کارگاه با شماره‌های ۰۹۱۷۲۱۶۵۲۷۷ و ۰۹۳۹۸۰۳۵۴۴۳ و ۰۹۳۸۰۶۴۹۲۹۱ تماس بگیرند.

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top