هفت برکه (گریشنا): نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی هم‌زمان با سراسر کشور خرداد ماه سال جاری در شهرستان گراش برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کتابخانه‌های عمومی گراش: مهلت شرکت در این مسابقه ۲۸ خرداد ماه سال جاری است. از عناوین موضوعی آن می‌توان به حضرت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، حضرت احمد ابن موسی(ع) و بخش ویژه امام جواد(ع) اشاره کرد.

این جشنواره در سه رده سنی کودک(۱۲-۴) سال، نوجوان(۱۷-۱۳) سال و جوان و بزرگسال(۱۸سال به بالا) در قالب‌های نقاشی، پویش کتابخوان، چهار گزینه‌ای و معرفی کتاب برگزار می‌شود. این رقابت‌ها شامل دو بخش فردی و خانوادگی است که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع اعلام شده در بخش‌های مورد علاقه خود شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت منابع کتاب‌ها به نشانی www.razavi.iranpl.ir مراجعه و برای دریافت امانی کتاب‌های مسابقه به کتابخانه‌های عمومی شهرستان مراجعه کنند و آثار مکتوب خود را می‌توانند به نزدیک‌ترین کتابخانه تحویل دهند.

هدف از برگزاری این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه سیره ائمه (ع) است و از برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دو سطح ملی و شهرستانی با اهدای لوح و جوایز تقدیر به عمل می‌آید.

1 2