بستن

چند خبر از پینگ‌پنگ

حسینا قهرمان نوجوانان شد

مسابقات آزاد و دسته برتر پینگ پنگ نوجوانان زیر ۱۵ سال شهرستان گراش برگزار شد .

مسابقات آزاد رده سنی پینگ پنگ نوجوانان شهرستان گراش بمناسبت هفته دفاع مقدس و دهه کرامت با حضور ۲۴ بازیکن در خانه پینگ پنگ گراش آغاز شده بود با راهیابی ده بازیکن به پیکارهای دسته برتر به پایان رسید.

در رقابت های آزاد که بصورت گروهی و حذفی برگزار شد در نهایت ۱۰ بازیکن به رقابت های دسته برتر رده سنی نوجوانان گراش راه یافتند.

عبدالغفور غفوری، محمد حسینا، محمد موغلی، مهدی رام یارپور، علیرضا جعفری، مسعود درویشی، حسین صلاحی، مهدی غفوری، سعید شکاری و محمدحسین سیاوشی ده بازیکنی هستند که موفق شدند به دسته برتر این رقابت ها راه یابند. این رقابت ها اولین دوره دسته برتر نوجوانان در گراش محسوب می شود .

پس از مسابقات آزاد ، رقابت های دسته برتر نوجوانان گراش نیز برگزار شد و در پایان با قهرمانی محمد حسینا به پایان رسید و محمد حسینا موفق شد با کسب ۱۶ امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. مهدی رام یارپور نیز با ۱۵ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و عبدالغفور غفوری با ۱۴ امتیاز در رده سوم ایستاد. نفرات اول تا ششم در دسته برتر باقی ماندند و نفرات بعدی به مسابقات آزاد سقوط کردند.

سرداوری این دوره از مسابقات را مرتضی موغلی بر عهده داشت.

عبدالهادی موغلی به دسته سه کشوری می‌رود

مسابقات پینگ پنگ انتخابی کشوری بزرگسالان استان فارس بمناسبت هفته دفاع مقدس با حضور ۷۰ بازیکن از سراسر استان با راهیابی عبدالهادی موغلی به مسابقات آزاد و رده بندی دسته ۳ کشور بکار خود پایان داد.

این دوره از مسابقات که در شیراز و به صورت دوحذفی برگزار گردید در پایان احسان کاکایی،فرهاد حشمتی، سعید مسعود و حمید یوسفی همگی از شیراز به ترتیب عناوبن اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند. عبدالهادی موغلی نیز از گراش توانست عنوان پنجم این دوره از مسابقات را کسب کند.

آشفته به جای غفوری نایب‌رییس پینگ‌پنگ شد

زینب آشفته به عنوان نایب رئیس پینگ پنگ بانوان شهرستان منصوب شد.

در پی استعفاء فهیمه غفوری به دلیل انتقال ماموریت در آموزش و پرورش به چابهار طی حکمی از سوی مرتضی موغلی مسئول هیئت پینگ پنگ شهرستان گراش زینب آشفته به عنوان نایب رییس بانوان منصوب شد.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top