بستن

رقابت پینگ‌پنگ‌بازان در جام رفاقت

هفت‌برکه: پینگ‌پنگ‌بازان در جام «رفاقت» گرامیداشت ماه مبارک رمضان، در چهار رده سنی با هم رقابت کردند.

به گزارش هیات تنیس روی میز گراش، مسابقات تنیس روی میز یادواره شهیدان مرتضی یحیایی و احمد ایزدی، دو دوست، دو همسایه و دو همرزم تحت عنوان جام رفاقت طی چهار شب از چهاردهم تا هفدهم فروردین‌ماه برگزار شد. پس از چهار شب رقابت در چهار رده‌ی سنی مبتدی، پیشکسوتان، دو نفره و آزاد عناوین زیر حاصل شد.
در رده مبتدی؛ رضا آزم، امین عالیان‌پور و محمد حسین مدرسی مقام اول تا سوم را به دست آوردند. ابوالفضل دیباچی، محمد ملایی و علی یحیایی در رده پیشکسوتان به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند. در رده سنی دونفره علی یحیایی و سبحان یحیایی به صورت مشترک مقام اول را به دست آوردند. حمیدرضا موغلی و مهدی یحیایی به مقام دوم رسیدند و امیرعلی یحیایی و محمدجواد رامیارپور بر سکوی سوم ایستادند. در رده سنی آزاد امیرعلی یحیایی، علیرضا سبزواری و محمدسبحان یحیایی اول تا سوم شدند. این رقابت‌ها با حمایت بنیاد فرهنگی نوبهار انجام شد و به بازیکنان برتر لوح قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد. برگزاری این مسابقات بر عهده عبدالهادی موغلی بود.
شب پایانی مسابقات مصادف با سالگرد شهادت ده نفر از جوانان شهرستان گراش معروف به «شهدای ده تن» از جمله شهیدان یحیایی و ایزدی طی عملیات کربلای ۸ در منطقه شلمچه بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top