بستن

مشق قهرمانی: دو افتخار دیگر برای آینده‌سازان تنیس روی‌ میز گراش

هفت‌برکه: ‌بزرگسالان تنیس روی میز نایب قهرمان مسابقات بزرگسالان شهرستان‌های استان فارس شدند و محمدمهدی سبزواری در مسابقات نونهالان کشوری بر روی سکوی سومی ایستاد

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز گراش رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز نونهالان کشور ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ در همدان و رقابت‌های شهرستان‌های استان فارس ۱۷ و ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ در خانه پینگ پنگ شیراز برگزار شد.

بزرگسالان

در این رقابت ۱۵ شهرستان به صورت تیمی در جدول دوره‌ا‌یی و سپس حذفی با هم‌ رقابت کردند. این رقابت‌ها مهم‌ترین مسابقات بزرگسالان در سطح استان فارس است. تیم گراش با مربیگری حمید جعفری و سرپرستی حسین درویشی در این رقابت‌ها حضور داشت.

اعضای تیم گراش محمدسبحان یحیایی، امیرعلی یحیایی، علیرضا سبزواری و محمد عباس‌زوج بودند و با شکست تمامی حریفان خود به عنوان تیم اول از گروه صعود کردند و در ادامه رقابت‌ها با پیروزی بر مرودشت و لارستان به فینال مسابقات رسیدند.

در پایان این رقابت‌ها شیرازمقام اول، گراش مقام دوم و لارستان و مرودشت به مقام سومی این رقابت‌ها رسیدند.

پلاسکو پوشاک‌ حامی تیم گراش در این رقابت‌ها بود.


نونهالان

در این رقابت‌ها که در استان همدان برگزار شد، تیم گراش با محمدمهدی سبزواری‌، هادی محسنی و یاسین فرهادی و مربیگری محمد حسینا در قالب بازیکنان فارس در این رقابت‌ها حضور داشتند. این رقابت‌ها به صورت جدول دوره‌ای برگزار شد.

سبزواری و فرهادی توانستند در این رقابت‌ها از گروه خود صعود کنند. در پایان فرهادی با باخت مقابل افضلی از همدان حذف شد، سبزواری با بردهای پیاپی و یک شکست مقابل نیکان شیروانی از تهران به مقام سوم‌ کشور رسید. نوشیدنی جک رستلر حامی سبزواری در این رقابت‌ها بود.

برترین‌ها:
نیکان شیروانی (تهران)
پارسا سجادی (فارس)
محمدمهدی سبزواری (فارس)
امیررضا خسروی (لرستان)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top