بستن

اولین هنرنمایی هنرجویان موسیقی روی صحنه

هفت‌برکه (گریشنا): هنرجویان موسیقی خانه فرهنگ گراش در نخستین هنرنمایی خود به همراه استادشان روی صحنه سینما فرهنگ گراش می‌نوازند.

مهدی آیینه‌افروز رییس اداره فرهنگ و ارشاد گراش به گریشنا گفت: «هنرجویانی که یک سال گذشته در دوره‌های موسیقی خانه فرهنگ گراش شرکت کرده‌اند روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نهم و دهم اسفند در سینما اجرا می‌کنند. بعد از اجرای هنرآموزان، اساتید آن‌ها نیز به روی صحنه می‌روند. به دلیل تعداد زیاد هنرجویان این برنامه در دو شب اجرا می‌شود.»

آیینه‌افروز در مورد هدف از برگزاری این جشنواره موسیقی گفت: «هدف اصلی دیده شدن تلاش کودکان، نوجوانان و جوانانی است که در این مدت برای آموختن موسیقی تلاش کرده‌اند و این اولین تجربه آن‌ها ست و قطعا دیده شدن‌شان می‌تواند در تشویق آن‌ها خیلی موثر باشد. هدف بعدی هم معرفی کلاس‌های آموزشی موسیقی خانه فرهنگ گراش است. امیدوارم مردم با حضور خودشان از این بچه‌ها و خانه فرهنگ حمایت کنند.»

اجراهای هنرآموزان در قالب تک‌نوازی و گروه‌ه‌نوازی با سازهای سنتی و غربی خواهد بود. مجید رایگان، اسد فروتن، عباس امانی و محمد فروتن از جمله مدرسان دوره‌های موسیقی هستند که همراه با شاگردان خود خواهند نواخت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش از برگزاری یک برنامه موسیقی دیگر در هفته آینده نیز خبر داد: «بعد از این برنامه هفته آینده دومین کنسرت موسیقی گروه موسیقی آوین در سالن سینما برگزار خواهد شد.»

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top