بستن

شناگران کوچک آبشار اندیشه به لیگ برتر استان راه یافتند

هفت‌برکه (گریشنا): تیم شنای پسران نونهالان و نوجوانان آبشار اندیشه گراش با موفقیت در لیگ شنای باشگاه‌های استان فارس به لیگ برتر راه یافتند.
به گزارش خبرنگار هفت برکه، این مسابقات در گروه سنی نونهالان و در رده‌های سنی ۸ و زیر ۸ سال و ۹ تا ۱۰ سال و در گروه سنی نوجوانان در رده‌های سنی ۱۱ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۴ سال برگزار شد. این مسابقات در دو بخش تیمی و انفرادی و در مواد پروانه، کرال پشت، کرال سینه و قورباغه، ۵۰×۴ متر آزاد تیمی و مختلط تیمی و در دو منطقه شمال و جنوب استان فارس برگزار شد. در منطقه جنوب استان فارس، هشتاد شناگر از شهرستان‌های فسا، جهرم، فیروزآباد و گراش با هم رقابت کردند.
هفته نخست لیگ شنا در منطقه جنوب فارس هجدهم آذرماه به میزبانی شهرستان‌ فیروزآباد برگزار شد که در پایان این دور تیم هیات شنای فسا مقام اول و تیم آبشار اندیشه گراش به مقام دوم دست یافت. عباسعلی کشتکار، سرمربی شیرازی تیم ملی شنای ایران، سرداوری دور اول مسابقات را بر عهده داشت.
هفته‌ی دوم این مسابقات بیست و پنجم آذرماه در شهرستان فسا برگزار شد که در پایان این دو دور، تیم هیات شنای فسا اول، آبشار اندیشه گراش دوم و کوثر فیروزآباد سوم شد. در پایان این دو دور، تیم‌های اول و دوم این رقابت‌ها به لیگ برتر که در بهمن‌ماه در شیراز برگزار می‌شود راه یافتند.

محسن محیایی، محمدهادی جنگجو، کیان بصیری، امیرحسین حامل در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال، محمد ابراهیم آتشی، محمد تراب‌پوران، مهدی نوروزی، سینا باقرزاده، علی محیایی در رده سنی ۹ تا ۱۰سال، مهدی امانتی، امیر محمد بیگلری، احمد‌رضا امانتی، حسن موغلی و محمد رضا جنگجو در رده سنی۱۱ تا ۱۲سال، مهدی صادق‌فرد، امید کریم‌زاده، امیر حسین امانتی، امیر حسین رشیدی گراشی و علی آتشی در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال در تیم آبشار اندیشه حضور داشتند.
در مواد انفرادی نیز در رده سنی زیر هشت سال محسن محیایی مقام اول انفرادی را به صورت مشترک با شناگر فسا به دست آورد و محمدهادی جنگجو چهارم شد. در رده سنی ۹ تا ۱۰ سال محمد ابراهیم آتشی به مقام چهارم رسید،در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال مهدی صادق‌فرد چهارم و امیر‌حسین امانتی ششم شد و در رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال مهدی امانتی چهارم شد.

ذبیح‌الله افسانه، حسن حقارت و علی‌اصغر نوروزی به عنوان مربی با این گروه همراه بودند و موسی جنگجو نیز سرپرستی این تیم را برعهده داشت. صادق فروزان و یعقوب وفایی‌فرد نیز به عنوان داور در این مسابقات حضور داشتند.

shena-abshar-6

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

4 نظر

  1. درود بر نونهالان شناگر گراش و تشکر از استاد حسن نژاد که با شم مدیریتی قوی خود شنا گراش را از حاشیه سازی نجات دادند و به موقع مشکلات را حل می کنند

  2. خدا قوت به همه مربیان و شناگران تیم آبشاراندیشه و یه دست مریزاد به مجموعه آبشاراندیشه که دست از حمایت تیم برنداشتند و از تیم حمایت کردند.
    همچنین تشکر از استاد حسن نژاد که با درایت ورزش شنا رو از خطر تعلیق نجات دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top