بستن

شماره ۷۷ پسین دهکویه

ثبت شبستان مسجد جامع قديم دهكويه در فهرست آثار ملي، مشكلات پيش‌روي تاسيس شهرداري دهكويه و صعود چهار نفر از كوهنوردان دهكويه به قله دماوند از خبرهاي اين شماره است

شماره ۷۷ پسین دهکویه دهم مرداد منتشر شد.

تیتر اصلی این شماره؛ ثبت شبستان مسجد جامع قدیم دهکویه در فهرست آثار ملی است. در صفحه دوم از مشکلات پیش‌روی تاسیس شهرداری دهکویه گزارشی آمده و صعود چهار نفر از کوهنوردان دهکویه به قله دماوند و همچنین صعود یکی دیگر از کوهنوردان دهکویه به قله آرارات در ترکیه  از خبرهای دیگر این این شماره است.  در صفحه دیگر می‌خوانیم: انتقاد فرماندار زرین‌دشت از کم‌کاری در خصوص راه گلکویه به دهکویه، برگزاری مراسم جشن پانزده شعبان، برنامه‌های طرح اوقات فراغت در تابستان. کسب دو مدال طلا در مسابقات شطرنج دانشجویان علوم پزشکی کشور توسط خانم زارعی از دهکویه. ساخت پارک محله‌ای توسط خیرین مقیم بندر‌عباس از دیگر خبرهای این شماره است.

در صفحات بعدی چند مطلب مذهبی با تیتر‌های رمضان ماه مغفرت و فواید نماز جماعت از دیدگاه روایات و شیطان‌شناسی در قرآن، آمده. تغذیه درست در ماه مبارک رمضان، گویش‌های محلی هویت ساز بومی و صفحه شعر  از دیگر مطالب این شماره پسین دهکویه است.

فایل pdf پسین دهکویه را می‌توانید از اینتجا بگیرید.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top