بستن

رزمندگان گراش از شرق شکایت کردند

گریشنا: در پی درج کاریکاتوری در روزنامه شرق که با واکنش‌های گوناگون همراه شد جمعی از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا در گراش از این روزنامه شکایت کردند.

به گزارش خبرنگار گریشنا رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس روز پنجشنبه با امضای طوماری خطاب به دادگاه عمومی گراش شکایت خود را مطرح کردند و خواستار توقیف فعالیت روزنامه شرق و مجازات عاملان آن شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس به دنبال انتشار کاریکاتوری توهین‌آمیز در روزنامه شرق(چاپ روز سه شنبه) هیئت نظارت بر مطبوعات چهارشنبه شب جلسه‌ای اضطراری تشکیل داد.

در پایان این جلسه اعضای هیئت نظارت بر مطبوعات بر اساس بند ۸ ماده ۶ و تبصره ماده ۱۲ قانون مطبوعات تصمیم به توقیف انتشار روزنامه شرق گرفتند و پرونده آن را به دادگاه ارسال کردند.

از سوی دیگر مهدی رحمانیان، مدیرمسئول روزنامه شرق صبح سه شنبه برای ادای توضیحات درباره انتشار  کاریکاتور موهن به دادسرای عمومی و انقلاب تهران احضار گردید و در نهایت با نظر بازپرس شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه، قرار بازداشت برای وی صادر شد.

همچنین تعدادی از شهروندان به دلیل توهین به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، علیه روزنامه شرق و کاریکاتوریست آن اعلام شکایت کردند.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top