بستن

خبرنگار فداغی سکاندار خانه مطبوعات هرمزگان شد

هفت‌برکه: علی‌ اکسیر، خبرنگار فداغی و مدیر نشریه فداغ، به عنوان مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان انتخاب شد.

به گزارش خانه مطبوعات هرمزگان، در پی رای اعتماد اعضا و ابقای هیات مدیره، علی اکسیر رسما به عنوان مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان انتخاب شد. علی اکسیر ۴۵ساله، نزدیک به سه دهه فعالیت در نشریات مختلف داشته است و سردبیری نشریات اتحاد هرمزگان، فداغ و تیدر را در کارنامه مطبوعاتی خود دارد.

خانه مطبوعات هرمزگان دارای ۲۱۲ عضو اصلی است که از میان آن‌ها ۷ نفر عضو هیات مدیره انتخاب می‌شوند.

مدیر عامل خانه مطبوعات بالاترین مقام اجرایی این نهاد مدنی است که امور اجرایی این تشکل صنفی را بر عهده دارد. خانه مطبوعات هرمزگان در پی بروز اختلافات در هیات مدیره منتخب دارای چالش‌هایی بود و با ثبت مدیر عاملی علی اکسیر در روزنامه رسمی کشور، این امید وجود دارد که خانه مطبوعات هرمزگان به ساحل آرامش برسد. 

علی اکسیر متولد ۱۳۵۶ در فداغ، از سال ۱۳۷۲ در مطبوعات هرمزگان فعالیت می‌کند. خبرنگار برتر در جشنواره مطبوعات محلی کشور در سال ۹۰، کسب رتبه اول گزارش‌نویسی و خبر در جشنواره مطبوعات خلیج فارس در سال ۸۶، کارگردانی و نویسندگی تئاتر، عضو هیات مدیره و بازرس خانه مطبوعات هرمزگان در دوره‌های مختلف از سوابق این خبرنگار فعال است.

اکسیر در حال حاضر سردبیر و مدیر اجرایی نشریات تیدر، فداغ و اتحاد هرمزگان است. 

1 نظر

  1. درود بر جناب اکسیر فداغی. خبرنگار و مدیر مسئولی شایسته و نماینده ای لایق از لارستانیها در هرمزگان. باعث افتخار لارستان بزرگ هستید. سربلند و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top