بستن

مستر تستر چقدر برای لار خرج برداشت؟ + خبر تکمیلی

شبکه‌ههفت‌برکه: مستر تستر معروف‌ترین فودبلاگر (غذانویس) ایرانی با بیش از ۲ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام است. این روزها حمید سپیدنام و تیم‌اش در جنوب حضور دارند و او در دو پست کباب و مسقطی لاری را معرفی کرد. اما این معرفی بدون مزد و منت هم نبود.

یکی از رستوران‌داران گراش که سال گذشته به دنبال دعوت از مستر تستر بود، در مورد هزینه حضور او به هفت‌برکه گفت: «من از طریق استاد دوره آشپزی با مستر تستر آشنا شدم. سال قبل او برای حضور در رستوران ما و معرفی یک غذا، مبلغ ۵۰ میلیون تومان درخواست کرد. با توجه به این که کار را تازه شروع کرده بودیم، برای ما نمی‌صرفید. امسال هم تماس گرفتم به گراش بیاید که اعلام کرد طبق قراردادش نمی‌تواند کباب گراشی را تبلیغ کند.»

مستر تستر ۱۷ اردیبهشت در ویدیوی کوتاهی با تبریک روز لار، کباب ماستی را با عنوان «کباب کنجه لاری» معرفی کرد و در ادامه، دعوای کباب گراش/کباب لاری در فضای مجازی و بخش نظرات این مطلب نیز محل بحث کاربران اینستاگرام در مورد شناسنامه این کباب خوشمزه بود. پست کباب مستر تستر با نزدیک ۹۰ هزار لایک، از پست‌های پرمخاطب مستر تستر در ماه‌های اخیر شد.

در ادامه، ۱۸ اردیبهشت نیز این بلاگر مطلبی درباره حلوای مسطقی لار منتشر کرد و قول داد که در روزهای آینده ویدیوی کباب ماستی و حلوای مسطقی را در یوتیوب منتشر کند.

البته این مطلب در برابر حواشی این چندساله‌ی حمید سپیدنام چندان جنجالی محسوب نمی‌شود. سپیدنام که کار خود را با نوشتن ستون آقای خوش‌خوراک در روزنامه آسیا شروع کرد، با توجه به سبک زندگی و نحوه معرفی خود، بارها با انتقاد روبه‌رو شده است. معروف‌ترین آن، عکس مستر تستر با یک شتر بود که بعد از کاریکاتور نگار شمس، باعث واکنش تند مستر تستر شد.

با توجه به این که حداقل هزینه تبلیغاتی مستر تستر ۵۰ میلیون تومان است. این تبلیغات خوراکی مستر تستر حداقل ۱۰۰ میلیون تومان (اگر بیشتر نباشد) برای لاری‌ها خرج برداشته است. از آنجا که مستر تستر در ویدیوی حلوای مسطقی برند خاصی را نیز تبلیغ نمی‌کند، احتمالا این هزینه از طرف سایر افراد یا یک نهاد عمومی تامین شده باشد.

خبر تکمیلی

مستر تستر: سفر به جنوب کشور دلی بود

مستر تستر غدانویس شناخته شده اینستاگرامی در ادامه سفر به جنوب کشور سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در گراش حضور داشت.

پیش از این هفت‌برکه در مورد هزینه این سفر گمانه‌زنی کرده بود. در زمان حضور حمید سپیدنام در گراش در این باره از او پرسیدیم. سپیدنام با تشکر از مهمان‌نوازی گراشی‌ها گفت: «شصت میلیون از هیچ کس نگرفته‌ایم. این یک سفر دلی و با هزینه شخصی بود. هر کس اگر هزار تومان کارت به کارت کرده بود هم بفرستد.»

 عبدالرضا افشار میزبان سپیدنام در گراش در مورد این سفر گفت: «حدود سه ماه پیش یکی از دوستان از بستک درباره این سفر به من گفت و من آن زمان

برای میزبانی از او در گراش اعلام آمادگی کردم.»

افشار گفت: «این یک سفر برای مستندسازی و معرفی غذاهای منطقه بود. مستر تستر چه در گراش و چه در لار هیچ هزینه‌ای دریافت نکرد و امروز بعد از گراش هم به اوز می‌رود.»

 مستر تستر در زمان حضور خود در گراش در آشپزی فیروزی قیمه و ته‌چین خورد و بعد از آن در سرای سعادت با نحوه آماده‌سازی و پخت بره کباب گراشی آشنا شد.

هفت‌برکه بابت گمانه‌زنی اشتباه در مورد اسپانسرینگ این سفر از مخاطبان محترم پوزش می‌خواهد.

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top