بستن

شوراششم: منصور فیروزی، مهندس اصول‌گرا در راه شورا

هفت‌برکه: در حالی که قرار بود تنها یکی از اعضای نظام مهندسی گراش به نمایندگی از این نهاد صنفی برای ثبت نام در انتخابات شورا اقدام کند، اما در نهایت سه نفر از طرف این نهاد به رقابت‌ها پا گذاشتند. منصور فیروزی در ۲۵ اسفندماه، ششمین روز ثبت نام، با همراهی جمعی حدودا ۲۵ نفره از اعضای نظام مهندسی و آشنایان خود برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات مراجعه کرد. گفتنی است که احمد غلامی اعلام کرد از طرف نظام مهندسی نیامده است.

منصور فیروزی فرزند غلامعلی، ۴۵ساله، کارشناس لیسانس عمران با ۲۵ سال سابقه اجرایی و ناظر پایه یک ساختمان است.

فیروزی در صحبت با خبرنگاران گفت: «وجود یک مهندس عمران در شورای شهر برای تخصصی‌سازی کارها در شهرداری ارتباط بین امورات لازم است.»

او در مورد قرار اجماع در بین مهندسان نیز گفت: «یکی از اهداف نظام مهندسی رسیدن به اجماع است. فقط ممکن است به نفع مهندسین کناره‌گیری کنیم.» او افزود: «از طرف انجمن مهندسین گراش و همچنین خیلی از معتمدین شهر حمایت می‌شوم.»

فیروزی می‌گوید از نظر سیاسی به اصولگرایان نزدیک است: «دیدگاه من ولایت‌مداری و در خدمت مردم تلاش کردن است. جناح من اصول‌گرا و راست است.»

فیروزی در مورد اولویت‌های کاری‌اش در شورای ششم گفت: «اولویت کاری من ایجاد اتحاد بین اعضای شورا و تخصصی‌سازی امورات شهرداری است. تخصص بوده، ولی مشکلاتی است که باید رفع شود.»

او در مورد استعفاهایی که در نهایت منجر به انحلال شورای قبل شد اظهارنظر می‌کند: «عدم اتحاد در شورا باعث معضل شد و اگر اتحاد بود و با توجه به تخصصی داشتند می‌توانستند خدمات بیشتری برای شهر داشته باشند.» او می‌افزاید: «شعار من پایداری و استقامت است. من نیامده‌ام که در شورا باشم و سنگر را خالی کنم و انشاالله تا پایان چهار سال با تمام قدرت بیاستیم.»

نظر او در مورد حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر این است: «هر کسی پی به وظایف شخصی خود ببرد عالی است. وظیفه خبرنگار هم این است که شفاف خبر را منعکس کند.» او در مورد حضور زنان در شورا نیز اظهار نظر می‌کند: «حداقل بودن یک بانو در شورا خوب است.»

 

#شوراششم #نامزد۱۱

خبرها و سوابق منصور فیروزی در هفت‌برکه

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top