بستن

شوراششم: بهزاد حسن‌زاده از جویم برای شورای گراش

هفت‌برکه: ثبت‌نام یک نامزد غیربومی دیگر، تعداد نامزدهای انتخابات شورای شهر گراش را به عدد ۱۴ رساند.

به گزارش هفت‌برکه، بهزاد حسن‌زاده فرزند احمدعلی متولد ۱۳۶۷ در جویم، در ششمین روز ثبت نام برای حضور در انتخابات شورای شهر گراش ثبت نام کرد.

حسن‌زاده دارای مدرک کارشناسی مهندسی بهداشت محیط از بوشهر و در حال حاضر کارمند مرکز بهداشت گراش است. 

حسن‌زاده که در حال حاضر ساکن جویم است در مورد حضور در انتخابات شورای شهر گراش گفت: «هدف آبادانی بیشتر شهر و تاسیس زیرساخت‌های عمرانی و بهداشتی بوده است و انشاالله بتوانیم از بیماری کرونا بگذاریم. هم مردم و هم اصناف دارند از این وضعیت ضربه می‌خورند. فاضلاب شهری و مدیریت پسماند از مهمترین این زیرساخت‌ها است.»

حسن‌زاده در مورد اقبال کم نامزدهای غیر بومی در انتخابات شورای شهر گراش گفت: «من با توکل بر خدا و با نیت خیر آمده‌ام جلو تا بتوانم خدمت و بقیه مسائل با مردم است. من حضور در شورا را وظیقه خودم دانستم. با افراد مختلف صحبت شده ولی از طرف گروه خاصی نیامده‌ام.»

حسن‌زاده در مورد گرایش سیاسی خود و رایزنی با افراد دیگر گفت: «من مستقل هستم و احساس وظیفه کردم که خدمت کنم.»

حسن‌زاده در مورد استعفاهای شورای ششم گفت: «نظر من روی استعفا نیست و باید حق رای مردم را ادا کرد.»

نظر نامزد شورای ششم گراش در مورد حضور خبرنگاران در جلسات شورا گفت: «حضور خبرنگاران در جلسات شورا موثر است و رسانه را در کنار خودمان می‌بینیم.»

 

تکمیل خبر: انصراف حسن‌زاده در حمایت از دانشور

مهندس بهزاد حسن‌زاده دومین فردی بود که شنبه، ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ انصراف خود را از نامزدی انتخابات شورای شهر گراش در حمایت از علیرضا دانشور به فرمانداری اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد انتخاباتی علیرضا دانشور حسن‌زاده بیانیه‌ای به این منظور منتشر کرده است. در بخشی از بیانیه آمده است: در جهت منافع شهر و ساختارسازی مدنی و کمک به آسان‌تر شدن انتخاب مردم و دوری از پراکندگی‌ها و میسر شدن وحدت در معنای واقعی، از ادامه کاندیداتوری ششمین دوره شورای اسلامی شهر گراش به نفع برادر ارزشی دکتر علیرضا دانشور کناره‌گیری نمایم.

متن کامل بیانیه را بخوانید:

باسمه تعالی

« والذین هم لاماناتهم و عهدهم راعون » مؤمنان راستین کسانی هستند که به امانتها و پیمانهایشان وفادارند.

باعرض سلام و ادب و احترام به محضر مردم شریف و نجیب شهر گراش

همانگونه که مستحضر هستید عضویت و قبول مسئولیت در شورای شهر، امر خطیر و حساسی است که وقت ، انگیزه ، تجربه ، دانش و تخصص کافی را می طلبد و اینجانب نیز با سنجش این معیارها در خود ، پا به این عرصه مهم و سرنوشت ساز گذاشتم.

ولی اکنون معتقدم که این حجم وسیع از کاندیداتوری از کیفیت امر انتخاب خواهد کاست و لازم است افراد در رویکردی همگرایانه ، با احیای روحیه گذشت در مسیر حفظ وحدت ، منافع و مصالح عام انصراف دهند .

بنابراین با اعتقاد قلبی  به کلام الهی ((و شاورهم فی الامر )) و تعهد نسبت به خردجمعی ، تصمیم گروهی و جامعه مدنی ، با مشورت با برخی از معتمدین و نخبگان شهر به این جمع بندی رسیده ام که در جهت منافع شهر و ساختار سازی مدنی و کمک به آسان تر شدن انتخاب مردم و دوری از پراکندگی ها و میسر شدن وحدت در معنای واقعی ، ازادامه  کاندیداتوری ششمین دوره شورای اسلامی شهر گراش به نفع برادر ارزشی دکتر علی رضا دانشور کناره گیری نمایم.

همانگونه که در دوران سخت کرونا در کنار شما بوده ام در دوران انتخاب فرد اصلح نیز در کنار شما مردم عزیز هستم.

ضمن دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق های رای و مشارکت در سرنوشت خویش از خدواند متعال مسئلت دارم کمک فرمایند تا مردم با بهترین انتخاب و سپردن سکان پارلمان شهر به افراد پاکدست، امین ، متخصص و اهل علم و عمل ، آینده ای روشن برای شهر رقم بزنند.

در پایان به رسم ادب و قدرشناسی از سروران و عزیزانی که در این راه مشوق و حامی بنده بوده اند کمال تشکر و قدردانی را بعمل می آورم.

(والعاقبه للمتقین)

بهزاد حسن زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top