بستن

سرقتی که شاید خبردار هم نشوید: کوبه‌های در غیب می‌شود

هفت‌برکه – گریشنا: خانه‌ی پدرم بودم که صدای در را شنیدم و بعد از آن صدای موتورسیکلت را شنیدم اما وقتی به کوچه آمدیم کسی در کوچه نبود. آن موقع متوجه‌ی موضوعی نشدیم و من به خانه‌ی مادرشوهرم رفتم موقع برگشت متوجه شدم که جای کوبه‌ی در خالی است به مادرم گفتم فهمیدی عصر صدای در که آمد چه اتفاقی افتاد؟ گفت نه. گفتم کوبه در را دزدیده‌اند.

بعد به کل کوچه سر زدم و فهمیدم جای کوبه‌ها روی در بعضی از همسایه‌ها خالی است. موضوع را با همسایه‌ها مطرح کردم عده‌ای می‌گفتند خبر ندارم و عده‌ای می‌گفتند توجه نکردیم. من هم به آن‌ها گفتم درست است در حال حاضر زیاد از کوبه‌ی در استفاده نمی‌شود و کسی به آن توجه نمی‌کند ولی چون دختر من قدش به زنگ و آیفون در نمی‌رسد فقط از کلون در استفاده می‌کند به خاطر همین توجه من به آن بیشتر است و متوجه موضوع شدم.

قضیه‌ی سرقت را با پلیس هم در میان گذاشتیم پلیس هم از این که ما موضوع را با آن‌ها مطرح کردیم تشکر کرد و با وارسی درهای همسایه‌ها و تایید سرقت پرونده‌ای را برای بررسی تشکیل داد.

خانه‌ی پدرم در خیابان دانشگاه است من تقریبا درهای منازل کل منطقه در بلوار کوثر و سینا را وارسی کردم و متوجه شدم کوبه‌های در بسیاری از منازل منطقه را سرقت کرده‌اند البته بیشتر به سراغ کوبه‌هایی که جنس آن قیمتی بود، رفته‌اند و خانه‌هایی که کسی در آن زندگی نمی‌کند یا قفل شده بود هم علاوه بر کوبه، قاب آن را هم دزیده بودند.

خانم منوچهری با ارسال این خبر  و عکس بیش از ۱۶ در برای گریشنا نوشته است: «می‌خواستم با انتشار این خبر به مردم این هشدار را بدهید که بیشتر مراقب باشند.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

6 نظر

  1. کار بچه های دوره گردیه که ضایعات رو جمع آوری میکنن؛ البته مطمئنا توسط یه آدم بالغ مدیریت میشن.

  2. اره متاسفانه خونه پدرم کوبه درشون برنجی هست اوتم دزدیدن خیابان امام بلوار معلم ,اونحاهم دزدیدن علاوه بر اینکه داخل خونه ها میرن دزدی و قانع نیستن به درب خونه ها هم حمله میکنن ,و پلیس عزیز هم همیشه در حال پیگیری … ,توی نمایشگاه رفتیم یه کفش فروشی گفت شما گراشی ها پولدارین به خاطر همین امدم ,چرا هیچیکدونشون نمیگن اگر پولدار شدن از بچگی جون کندن تا به اینحا رسیدن دوری خانواده و……..

  3. چندین سال پیشِ طولانی،کوبه در خونه بابام و همسایه‌هاشونو دزدیدن.باز دوباره مد شده.
    مردم بیچاره چکار کنن،پول درآوردن سخته خرج زندگی بالاست…به هر روشی چنگ میندازن.
    خدا که ان شاالله عاقبت همه عزیزان رو ختم به خیر کنه.دوره سختیه

  4. الهی ذلیل بشین که هزار نمونه فکر کردم و اخرش به گریشنا رسیدم و خواندم و دونستم از چه قراره
    روز پنحشبه همگی رفته بودند سر مزار فاتحه خونی و خواهرم نشسته بود که میگفت یه صدای مهیجی از در حیاط آمد و صدای گاز دادن موتور بعدش ترس و وحشتی بدلم افتاد و …بعد چند ساعت که همگی برگشتند هم متوجه چیزی نشدیم
    و وقتی بابام ماشین تو خونه اوزد متوجه شدیم که جا تره و بچه نیست
    واقعا اینقدر بدبختید که دست به چنین عملی کوته فکری زدید
    برید تریاک خرید و فروش بکنید برید ماشین بدزدید برید بانک بزنید اگر بتونید و گیر نیفتید برید طلا بدزدید یه چیزی که ارزش مادی داشته باشد نه لنگر در دزدی گیریم هر لنگری ۱۰۰تا ۲۰۰هزارم قیمتش باشه ولی به ریسک گیر افتادنشم نمی ارزه نه چیزی دیگه
    ما داریم بکجا میریم واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top