بستن

تغییر در اداره تعاون روستایی گراش

هفت برکه (گریشنا): عبدالرضا حکمت‌پور به عنوان سومین رئیس اداره تعاون روستایی گراش معرفی شد.

به گزارش حجت عابدی: یکشنبه، ۲۰ مرداد ماه با حضور اصغر فرودی فرماندار گراش، سید احمد احمدی‌زاده معاون مالی و اداری سازمان تعاون روستایی فارس، علی جوکار مدیر جهاد کشاورزی گراش،‌ اکبر باقر‌زاده عضو شورای اسلامی شهر، عبدالرضا حکمت‌پور به عنوان سومین رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان گراش معرفی شد.

ساختمان اداری، تامین امکانات و تجهیزات، خودرو و تشکیل چارت سازمانی از مهم‌ترین دستورات فرماندار در این جلسه بود.

فرماندار گراش در این جلسه به اهمیت نقش تعاونی‌ها در توسعه و آبادانی شهرستان اشاره کرد و افزود:«باید از تمام ظرفیت‌ها در سایه تعامل مردم و مسئولان برای اجرایی شدن هدف‌های تعاونی‌ها اقدام کرد.»

اصغر فرودی با بیان این که در شهرستان گراش پنج تعاونی فعال با بیش از چهار هزار عضو فعالیت دارند، اظهار داشت:«نقش تعاون و شرکت‌های تعاونی روستایی در رونق تولید بایستی پررنگ‌تر شود.»

وی خواستار افزایش تعاونی‌ها در گراش شد و اعتمادسازی را گام نخست گسترش تعاونی‌ها بین مردم عنوان کرد و افزود:«تعاونی‌ها در رونق اشتغال و افزایش تولید نقش بسزایی دارند و در این راستا از هرگونه اقدامی جهت فعال شدن این تعاونی‌ها حمایت می‌کنیم.»

سید احمد احمدی‌زاده، معاون سازمان تعاون روستایی استان فارس با اشاره به ظرفیت تعاون روستایی در بخش‌های مختلف گفت:«تعاون روستایی در راستای آبادانی و توسعه عمرانی روستاها اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.»

وی گفت:«در شهرستان گراش با توجه به شرایط خاصی که وجود دارد برای توسعه تعاون‌ها نقشه راه تعیین شده که امیدواریم با همدلی و تعامل در جهت افزایش رضایت مندی اعضا و بازدهی اقتصادی بتوانیم گام‌های موثری برداریم.»

حکمت‌پور خواستار همکاری و حمایت ادارات و نهاد‌های مختلف در راستای پیشبرد اهداف سازمان تعاون روستایی در شهرستان گراش شد. در این جلسه از خدمات ۲۰ ماهه محمد باقر شاکری تقدیر و عبدالرضا حکمت‌پور به عنوان سرپرست جدید تعاون روستایی گراش معرفی شد.

عبدالرضا حکمت‌پور، اهل شهرستان داراب و دارای مدرک کارشناسی کشاورزی است وی پیش از این پنج سال به عنوان رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان مهر خدمت کرده است.

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

1 نظر

  1. ازاعضای شورای شهر فقط اقای اکبر باقرزاده مانده است مگه ازنظر قانونی اشکالی نداره که فقط شورا یک عضو داشته باشه جلسات که برگزار نمیشه خانم ناصری و محمد ناصری و دکتر فتحی که استعفا داده اند و نیستند چرا فرمانداری اعلان منحل شدن شورا نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top