بستن

جای خالی علیرضا و محمدحسین روی صندلی‌های مدرسه‌ی پورشمسی

هفت‌برکه – گراش: امروز شنبه ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۷ دانش‌آموزان مدرسه پورشمسی زینل‌آباد، با جای خالی دو همکلاسی خود روبه‌رو شدند. دیروز جشد بی‌جان علیرضا و محمدحسین پورشمسی در بشکه خالی آب پیدا شد. (خبر در گریشنا)

سجاد ارجمند مدیر- آموزگار مدرسه شمس چک‌چک در یادداشتی این رخداد تلخ را به همکاران خود در مدرسه پورشمسی و اهالی زینل‌آباد تسلیت گفته است. 

بار دیگر قلب مردمی در گوشه‌ای از دیارمان به درد آمد. مردمی که در داغ از دست دادن دو تن از فرزندانشان به سوگ نشستند.

محمدحسین و علیرضا دو برادر که تمام اهالی روستای زینل آباد به همراه معلمان و مدیر مدرسه بعد از ۶ ساعت جستجو برای پیدا کردن‌شان نهایتا ساعت یازده شب در بشکه خالی از آب یکی از طویله‌های اطراف منزلشان پیدای‌شان کردیم، متاسفانه دیگر در بین ما نیستند.

امشب یکی ازسخت‌ترین شب‌های زندگی‌مان را سپری می‌کنیم. شبی دردناک و پر از غم و اندوه..بسیار ناراحت و غمگین از آنیم، کودکانی که هر روز صبح با شور و نشاط زودتر از آفتاب به مدرسه ما می‌تابیدند،فردا صبح آیا جرأت می‌کنند به مکانی که دیگر از شیطنت‌های کودکانه محمد حسین و خنده‌های دلنشین علیرضا خبری نیست پا بگذارند؟

نوگلانی از باغ تعلیم و تربیت که متاسفانه به خاطر مشغله و گرفتاریهای روز مره پدر و مادرشان برای امرار معاش مجبور بودند برای تحصیل و مدرسه آمدن، دور از پدر و مادر زندگی کنند، با رفتنشان صندلی‌هایی از کلاس را خالی کردند که تنها معلم است که باید هر روز را با نگاه کردن به جای خالی آنها و با اشک چشم شب کند. انصافا شاهد بودم که معلم‌های این دو عزیز برایشان حق پدری را ادا کردند و از هیچ کمکی چه معنوی و چه مادی دریغ نکردند. اینجاست که تفاوت معلم با دیگر شغل‌ها را کاملا می‌توان احساس کرد و خاصه معلم بودن در روستا که این حادثه دردناک نمونه‌ای از آن است.

بنده از طرف آموزشگاه شمس این حادثه تأسف بار را به جامعه بزرگ فرهنگی گراش و کادر آموزشی پور شمسی زینل‌آباد،علی الخصوص مدیر زحمت کش و پرتلاش جناب اقای مطبوع و آقای مختاری معلم کلاس اول تسلیت عرض میکنم و از خداوند منان صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت دارم.

 

5 نظر

  1. آغامعلم‌!چرا‌مجبور‌بودن‌دور‌از‌پدرومادردرزینل‌آباد‌باشن‌؟
    مگه‌پدر‌و‌مادرش‌کجا‌زندگی‌میکنن‌؟
    خدا‌به‌همه‌،مخصوصاََپدرومادرش‌صبربده.
    امیدوارم‌پلیس‌قاطعانه‌پی‌گیری‌کنه‌‌و‌مقصّر‌به‌سزای‌عملش‌برسه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top