هفت برکه (گریشنا): بر اساس مصوبه شورای آرد و نان شهرستان با خبازانی که نان را  در مغازه‌‌های سطح شهر توزیع می‌کنند، برخورد قانونی می‌شود.  

به گزارش هفت برکه: قاسم فرسوده، معاون فرماندار با اشاره به برگزاری جلسه‌ی کارگروه آرد و نان شهرستان گراش گفت: «از جمله مسائلی که در این کارگروه مطرح شد لزوم افزایش کیفیت پخت نان و تلاش در جهت تنوع نوع پخت بود. ضرورت صدور و تکمیل پرونده‌های پروانه کسب نیز از موارد مهمی است که خبازان ملزم به تکمیل آن هستند که با توجه به بسته بودن سامانه ایرانیان اصناف فعلا پیگیری این موضوع امکان‌پذیر نیست ولی در تلاش هستیم پس از باز شدن سامانه این امر تحقق یابد.»

بر اساس مصوبه کارگروه آرد و نان شهرستان توزیع نان در مغازه‌های سطح شهر غیرقانونی است و از یکم دی ماه به صورت رسمی با نانوایی‌هایی که اقدام به توزیع نان می‌کنند برخورد قانونی می‌شود،می‌گوید:«در این جلسه به ممنوعیت کار خبازانی که اقدام به توزیع نان به مغازه‌داران سطح شهر می‌کنند نیز اشاره شد. نداشتن کیفیت مناسب و غیربهداشتی بودن نان‌های توزیع شده از جمله دلایل این تصمیم است. تنها کارخانه‌ی شهرستان که با داشتن کارشناس بهداشت مجوز توزیع نان دارد کارخانه لیتک یا نان سخاوت است. از اول دی با متخلفین در این زمینه به صورت قانونی برخورد خواهد شد.»

فرسوده در پایان صحبت‌های خود گفت:« نمایندگانی از فرمانداری، صنعت و معدن و تجارت، اتاق اصناف، غله، معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و تعاون روستایی در این کارگروه حضور دارند.»

معاون فرماندار  به مردم توصیه کرد گزارش تخلفات را یا به فرمانداری به شماره‌ی ۵۲۴۵۰۸۸۲ و یا به اداره صنعت و معدن و تجارت به شماره ۵۲۴۵۱۲۴۱ گزارش دهند.

nan2

ard v nan