بستن

حجت عابدی در یک قدمی صندلی هیات فوتبال گراش

هشت‌برکه – گریشنا: با لابی‌های پشت پرده، سرپرست جوان تیم هلال‌احمر گراش گزینه‌ی اصلی ریاست هیات فوتبال گراش است.

به گزارش هشت‌برکه، در سکوت خبری تعطیلات نوروز، هنرپیشه، رییس هیات فوتبال استان فارس، سفری به گراش داشت. در این سفر، جلسه‌ای خصوصی در یکی از باغ‌های گراش برگزار شد و پس از خوردن کوبیده و کنجه ماستی، گزینه‌های مختلف ریاست هیات فوتبال گراش بررسی شد.

خبر این جلسه نخستین بار در پندری منتشر شد. پندری نوشت: «با توجه به خروجی جلسه، حجت عابدی نزدیکترین گزینه به میز ریاست هیات است.»

اسماعیل حسن‌نژاد، رییس فعلی هیات فوتبال گراش، در این مورد گفت: «این یک اقدام کاملا سیاسی است. ورزش از سیاست جداست و این کارهای خودسرانه ممکن است حتی منتهی به تعلیق فوتبال شود. دست‌هایی در فرما[…] در کار است.»

حسن‌نژاد نزدیک به ده سال سابقه ریاست هیات فوتبال گراش را دارد و چندین جلسه بی‌نتیجه برای جانشینی او برگزار شده است. با این وجود، آیا حجت عابدی گزینه مطلوبی است؟

عبدالرضا افشار، مدیر باشگاه گراش‌جوان، از مخالفان این انتخاب است: «حجت برای تیم هلال‌احمر زحمت کشیده است، اما سوابق ورزشی کافی برای این پست حساس را ندارد و قطعا با مشکل برخورد خواهد کرد.»

سعید رایگان از باشگاه جوشن نیز این گونه نظری دارد: «مسائل پشت پرده در این انتخاب دخیل بوده است. گزینه مورد نظر حتی یک گل ملی هم ندارد.»

حجت عابدی سابقه سرپرستی تیم‌های نوجوانان و جوانان هلال‌احمر را در کارنامه دارد و با این دو تیم به قهرمانی لیگ برتر استان فارس رسیده است. خود او در این مورد گفت: «بهتر است من در این مورد صحبت نکنم. کارنامه من مشخص است. من از تیم‌های شیراز و هیات‌های هرمزگان و بوشهر پیش‌نهاد داشتم، اما قبول نکردم و می‌خواهم به گراش خدمت کنم.»

احمد حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان، در مورد این انتخاب گفت: «خبرهای اداره ورزش و جوانان از طریق حسن جبرالدینی منتشر خواهد شد.»

در صورت انتخاب حجت عابدی، او با ۱۹ سال و ۱۳۱۳ روز سن، جوان‌ترین رییس هیات فوتبال گراش خواهد بود.

8 نظر

  1. بإسلام ایشان هرگز در فوتبال ومدیریت هیئت فوتبال سابقه ندارد و نمیتواند کمیته قوی داشته باشد و إز محبوبیت در جامعه فوتبال بر خوردار نیست ونمیتواند کمکهای مردمی در بین همشهریان جذب کند در ضمن سن و سابقه در شهر باید داشته باشد و همچنان وابستگی به تیّم خاص و تعصب شدید به أین تیّم دَارد و هرگز دلسوز ورزش گراش نیست

  2. اقای عابدی دوست خوش فکر هستند اما جوان و برای مدیریت فضای گسترده فوتبال تجربه نیاز است. هر چند این دوست عزیز ادم موفقی است

  3. ضمن احترام به آقای عابدی
    فکر کنم تنهاست و مخالفین زیادی دارد
    آقایان xوy که بی طرف بودند کارهای زیادی نتوانستند انجام دهند،این که …
    به نظر من انتخاب ایشون عاقبت خوبی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top