بستن

فقط تا پایان سال برای کارت ملی هوشمند فرصت دارید

هفت برکه(گریشنا): برای ثبت‌نام کارت ملی هوشمند فقط تا پایان سال ۹۶ فرصت مانده است و دو دفتر ثبت احوال در اداره پست و بلوار معلم همچنان مشغول ثبت‌نام هستند.

به گزارش هفت برکه، چند وقتی از صدور کارت ملی هوشمند در گراش می‌گذرد و طبق آخرین اعلام سازمان ثبت احوال کشور برای صدور کارت ملی هوشمند فقط تا پایان سال ۹۶ فرصت باقی است. دفتر خدمات ثبت احوال در بلوار معلم و اداره پست شهرستان گراش دو مرکزی هستند که مردم برای ثبت نام می‌تواننند مراجعه کنند. طبق اعلام سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور به دستور وزیر کشور قرار شده ثبت‌نام کارت ملی هوشمند در ۳ ماه ابتدایی سال ۹۷ نیز انجام شود.

طبق اعلام اداره ثبت احوال گراش تا به امروز ۳۰ میلیون کارت ملی هوشمند در کشور صادر شده است یعنی تنها حدود نیمی از افراد برای کارت ملی هوشمند اقدام کرده‌اند. این اداره آماری از تعدادی افرادی که در شهرستان برای کارت ملی اقدام نکرده‌اند منتشر نکرد.

با روند کند صدور کارت ملی، شلوغی سامانه ثبت نام و روزهای کم باقی مانده از سال ۹۶ پیش بینی می‌شود که هنوز خیلی از مردم ثبت نام نکرد۱ه‌اند ولی هنوز خبری از سوی سازمان ثبت احوال کشور مربوط به اینکه اگر کسی موفق به ثبت نام تا پایان سال نشد تکلیف‌شان چیست اعلام نشده است.

در سال‌ گذشته نیز گزارشی از روند کند صدور کارت ملی هوشمند در گراش و اعتراضات مردم نسبت به این روند کار شد، در این گزارش آمده است که سهمیه روزانه برای ثبت نام در اداره پست ۳۰ نفر است و با توجه به جمعیت گراش شش سال طول می‌کشد تا کارت ملی برای مردم شهرستان گراش صادر شود.(خبر در گریشنا)

اما امسال این سهمیه در اداره پست روزانه ۳۰ نفر و در دفتر خدمات ثبت احوال در بلوار معلم روزانه ۷۰ نفر و در حال حاضر در این روزهای پایانی بدون محدودیت انجام می‌شود. برای ثبت نام کافیست شناسنامه و کارت ملی خود را در دست داشته باشید و به این مراکز مراجعه کنید.

همچنین شما می‌توانید از لینک www.ncr.ir خودتان اقدام به ثبت نام کنید.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

5 نظر

  1. دیشب خبر تمدید صدور کارت ملی تا ماههای ابتدایی سال ۹۷ اعلام شد
    دلیل آن هم به زحمت نیفتادن مردم در روزهای پایانی سال و رسیدن به خرید های شب عید عنوان کردن
    پس مردم عجله نکنن سال آینده هم فرصت هست

  2. ضمن تشکر از پرسنل محترم اداره ثبت احوال
    ولی یک گله هم از مسئول تحویل کارت های ملی دارم. جلو چندنفر که جلو میز برای دریافت کارت هاشون ایستادن از من میپرسه رمز کارت ملی ات رو میخوای چی بزاری؟؟!!!!! اگه رمزه که فقط باید خودم بدونم نه شما و ده نفر دیگه. اونجا دستگاه بزارید هر کسی خودش رمز بزنه یا رمز محرمانه توی پاکت بهش بدید که بعدا هم خودش اگه خواست تغییر بده. بهد هم میگم این رمزه لو رفته قابل تغییره میگه نه!

  3. ?مهلت ثبت‌نام کارت ملی هوشمند تمدید شد

    سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور:
    ?به دستور وزیر کشور قرار شده ثبت‌نام کارت ملی هوشمند در ۳ ماه ابتدایی سال ۹۷ نیز انجام شود.
    ?در حال حاضر ثبت‌نام، مشکلی ندارد و مردم می‌توانند وارد سایت شوند و مراحل پیش‌ثبت‌نام خود را انجام دهند.

    ✅ @Rajanews_com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top