بستن

آمادگی برای برگزاری هفته سلامت

گریشنا(هفت برکه): جلسه هماهنگی ستاد برگزاری هفته سلامت برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته سلامت سال ۹۵ برگزار شد.

در این جلسه که با حضور قائم مقام معاونت بهداشتی، مدیر پشتیبانی و رفاهی، دبیر هفته سلامت و کارکنان و نمایندگان واحدهای مختلف معاونت بهداشتی و معاونت درمان برگزار شد، در خصوص چگونگی برگزاری برنامه‌های ابلاغی هفته سلامت بحث و تبادل نظر شد.

مهندس علیرضا مساح قائم مقام معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی گراش ضمن تقدیر از تلاش کارکنان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش در برگزاری هفته سلامت در سال های قبل گفت: امسال نیز با همکاری تمامی واحدها برنامههای مفید و موثری را اجرا خواهیم کرد.

انجام مکاتبات با فرمانداری جهت هماهنگی با دیگر ادارات برای برگزاری هفته سلامت ۹۵، برپایی نمایشگاه هفته سلامت، برگزاری همایش با موضوع مرتبط با این هفته، تست قند خون، اطلاع رسانی به شیوه‌های مختلف تبلیغاتی و برگزاری ورزش همگانی از مصوبات این جلسه بود که جزییات برنامه از طریق سایت دانشکده علوم پزشکی گراش و سایت‌های منطقه بخصوص سایت گریشنا به اطلاع مردم خواهد رسید.

هفته سلامت سال ۹۵ از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار غلبه بر دیابت در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 salamat1 salamat2

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

4 نظر

  1. ضمن عرض خسته نباشید؛
    لطفا در بخش توضیحات دوستان محبت بفرمایند قبل درج مطالب بر روس سایت بازنگری نیز بفرمایند تا اشکال نوشتاری هم رفع شود.
    بخش اشتباه متن (برنامه ها ی مفید و موثری را باید اجرا خواهیم کرد)

  2. سلسبیل عزیز. سعی کنید نیمه پر لیوان را ببینید چون اگر قرار باشه به نقاط و نکات ریز گیر بدین خودتون هم یک غلط املایی دارین( مطالب بر روس سایت یا روی سایت؟؟)
    البته اشتباهات کلمه ای یا اضافه شدن کلمات حتی برای سایت های معتبر هم خیلی وقتها اتفاق می افتد.

  3. عرض ادب؛
    جناب (مجتبی) بزرگوار
    ضمن تشکر از شما؛تصور نمیکنم عرض بنده در جهت خالی کردن نیمه پر بوده باشه،بیان شما بزرگوار نیز مورد نظر حقیر نبوده و نیست، چرا که نظر بنده در جهت تصحیح مطلب بیان شد و نه به قول شما گیر یا …ضمن اینکه متن بنده رو مشاهده فرموده باشید،نوع بیان، بیان بهبود و دوستانه است تا به فرمایش شما گیر دادن ، بنده هم واقف هستم که در دیگر اخبار چنین مشکلاتی اجتناب ناپذیر است.ضمن تشکر از شما

  4. کاش بجای بحث های بیهوده.نظرات و پیشنهادات همشهریان رو برای هفته سلامت میشنیدیم که بتونیم تو این چند روز آینده براش برنامه ریزی کنیم و عملیش کنیم.
    از همشهریان تقاضا دارم اگه چیزی به ذهنشون میرسه اینجا اعلام کنند که بتونیم یه گام جدید و موثر برداریم در این هفته.
    انتظار دارین چه اقداماتی انجام بشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top