هفت‌برکه: در دو روز ۱۳ فروشگاه به دلیل عدم رعایت ممنوعیت فعالیت اصناف در شرایط قرمز از سوی اداره اماکن و بهداشت پلمب شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش، در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۹ و ۳۰ فروردین تعداد ۱۳ واحد صنفی در گراش به دلیل عدم رعایت محدودیت فعالیت‌های گروه شغلی ٢، ٣ و ۴ با توجه به رنگ‌بندی قرمز شهرستان گراش توسط اماکن و با نظارت معاونت بهداشتی پلمب شد.

ممنوعیت فعالیت واحدهای صنفی گروه۲، ۳ و ۴ به صورت سراسری تا پایان هفته جاری از طرف ستاد ملی کرونا تمدید شده است و پنجشنبه دوم اردیبهشت در مورد پایان یا ادامه ممنوعیت فعالیت اصناف تصمیم‌گیری می‌شود.

این پملب‌ها در بازدید مشترک معاونت بهداشت، فرمانداری، اتاق اصناف، صمت و اماکن نیروی انتظامی از مراکز سطح شهر، با توجه به عدم رعایت محدودیت فعالیت اصناف در شرایط قرمز، انجام شد

دو فروشگاه مواد دخانی، یک دوچرخه فروشی، یک پوشاکی، یک فروشگاه لوازم ورزشی، یک مبل فروشی و یک پرده سرا فروشگاه‌های پلمب شده در روز یکشنبه بود.

در روز دوشنبه نیز یک فروشگاه ‌ادوات مواد دخانی(قلیان و …)، یک فروشگاه ظروف یک بار مصرف، یک سیسمونی، یک لوازم قنادی، یک بنگاه اتومبیل و یک فروشگاه لوازم آرایشی توسط ماموران پلمب شد.

این بازدیدها در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

Corona Polomb