بستن

بوی عید در مدارس می‌پیچد

هفت‌برکه (گریشنا): مدرسه‌ی پسرانه شهید رامیارپور با جشنواره‌ی سبزه‌ها و سفره‌ها، مدرسه‌ی امام حسن عسکری (عج) با برگزاری جشنواره‌ی نوجوانان خوارزمی (بازارچه‌ی کار و فن‌آوری و فرهنگ و هنر) و همچنین کانون حضرت معصومه (س) با برگزاری یادواره‌ی شهدا به استقبال بهار رفتند.

به گزارش خبرنگار گریشنا، سید هاشم طباطبایی، مدیر مدرسه‌ی شهید رامیارپور، درباره جشنواره‌ی سبزه‌ها و سفره‌ها می‌گوید:«این جشنواره به دلیل مصادف شدن با ایام فاطمیه به نام حضرت فاطمه (س) و با همکاری دانش‌آموزان و اولیای مدرسه برگزار شد. در این جشنواره، دانش‌آموزان هر کدام از کلاس‌ها به کمک والدین خود سفره‌ی هفت سین خود را پهن کرده بودند. برای تجلیل از خانواده‌ی شهید رامیارپور، سفره‌ی دیگری نیز در نمازخانه مدرسه پهن شد و با دعوت از خانواده‌ی شهید رامیارپور، از آن‌ها تجلیل به عمل آمد. غرس درختی به نام شهید رامیارپور از دیگر مراسم‌های این روز بود.»

در مدرسه‌ی امام حسن عسکری (ع) نیز جشنواره‌ی نوجوانان خوارزمی (بازارچه‌ی کار و فن‌آوری و فرهنگ و هنر) از هجدهم اسفندماه به مدت سه روز بر پاست. دانش‌آموزان این مدرسه کارهای دستی خود را شامل خیاطی، بافتنی، وسایل تزیینی و آشپزی، در پنج خیمه و روی بیست میز در معرض دید و خرید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

خانواده‌ و همسران شهدا نیز امروز در مراسم یادواره‌ی شهدا که در کانون حضرت معصومه (س) برگزار شد، شرکت کردند.

دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی امام رضا (ع) نیز سفره‌های هفت سین خود را در راهروی مدرسه پهن کرده‌اند.

 

bazarheyeh kar7

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top