بستن

ساعت کار ادارات و مدارس استان فارس از مهرماه

هفت‌برکه: ساعت کاری ادارت و بانک‌ها برای مهرماه تغییر و ساعت شیفت صبح مدارس اعلام شد.

به گزارش هفت‌برکه: تمامی ادارات و سازمان‌های دولتی از ساعت ۸ تا ۱۵، بانک‌ها ۷ تا ۱۳ و مدارس ابتدایی ۷:۴۵ تا ۱۳:۱۵ و دیگر مقاطع ۷:۱۵ تا ۱۳:۴۵ از ابتدا تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ به صورت اعلام شده اجرا می‌شود. وضعیت بازگشایی ادارات و بانک‌ها برای روز پنجشنبه هنوز تعطیلی اعلام نشده است و طبق روزهای قبل همان ۸ تا ۱۵ می‌باشد.

در سیزدهیمن جلسه شورای ترافیک استان که ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۱ با موضوع بررسی و پایش سفرهای اربعین و پایان سفرهای تابستان و همچنین موضوع بازگشایی مدارس در مهرماه با حضور دکتر ایمانیه، استاندار فارس و اعضای شورای ترافیک در دفتر استانداری تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا دبیر شورای ترافیک استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص سفرهای تابستانی و سفرهای اربعین حسینی و بازگشایی مدارس ارائه داد و پس از بحث و تبادل نظر گزارش توسط دستگاه‌های اجرایی و نظر به مصوبات جلسه کمیته فنی و کارگروه‌های مربوطه پیشنهادات ارائه شده بررسی و تصویب شد.

با توجه به نامه وزیر کشور در ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ در خصوص تفویض تصویب ساعت کاری ادارات و مدارس به استانداران کشور و به منظور کاهش اوج ترافیک ناشی از فعالیت مدارس و به پیشنهاد دبیرخانه شورای هماهنگی ترافیک استان برای مهرماه ساعات کاری ادارات و مدارس تغییر یافت.

ساعت کاری تمامی ادارات و سازمان‌های استان فارس از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۵ بعد از ظهر می‌باشد.

ساعت شروع خدمات‌رسانی بانک‌ها به مراجعین از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ اعلام شد.

شیفت صبح مدارس مقاطع ابتدایی ۷:۳۰ الی ۱۳:۱۵ و مقاطع دیگر ۷:۱۵ الی ۱۳:۴۵ می‌باشد.

ساعت شروع به کار شیفت صبح کارخانجات و کارگاه‌ها ۶:۳۰ صبح که متناسب با آن سایر شیفت‌های کاری کارخانجات و کارگاه‌ها تعیین می‌شود.

هر گونه تردد، تخلیه و بارگیری کامیونت و کامیون از ساعت ۶:۳۰ الی ۹ ممنوع می‌باشد و پلیس راهور نسبت به اجرای طرح تشدید و اعمال قانون با متخلفین توقف‌های غیرمجاز و سد معبر برخورد خواهد کرد.

در این جلسه مقرر گردید سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری و اداره کل آموزش و پرورش از تمامی ظرفیت تاکسی، مینی‌بوس‌ها، ون‌ها و دیگر ظرفتیت‌ها جهت ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استفاده نماید.

همچنین در این جلسه مقرر گردید برنامه‌ریزی دوره آموزشی توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز و اداره کل آموزش و پرورش استان با هماهنگی پلیس راه و راهور جهت آموزش توجیهی به رانندگان سرویس مدارس به مدت یکماه انجام پذیرد.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top