بستن

بهادر مقدس؛ نامزدی از شهرستان خنج

هفت‌برکه (گریشنا): با ثبت‌ نام دکتر بهادر مقدس، حالا شهرستان خنج هم بین‌ ثبت‌نامی‌های مجلس دهم نماینده دارد.

به گزارش هفت‌برکه، بهادر مقدس متولد ۱۳۴۲ در خنج است. اجداد پدری دکتر مقدس از اهالی هرم بودند. او بعد از پایان تحصیلات دبیرستان، راهی کشور امارات و بعد از آن کشور رومانی شد. مقدس بعد از تحصیل پزشکی در کشور یوگسلاوی به ایران بازگشت و از سال ۱۳۷۶ در سمت قائم‌مقامی بیمارستان خنج، فعالیت خود در ایران را شروع کرد. دکتر مقدس بیش از ده سال در سمت‌های ریاست بیمارستان خنج و رییس و شبکه بهداشت حضور داشت. او از چهار سال پیش مسئولیت دولتی ندارد و به عنوان پزشک در بیمارستان مرودشت مشغول به کار است. البته ارتباط‌ او با فعالین سیاسی و اجتماعی شهرستان خنج قطع نشده است.

به جز فعالیت در حرفه پزشکی، بهادر مقدس به عنوان مشاور اجتماعی با اولین شورای اسلامی شهر خنج همکاری داشته، و دوره‌ای نیز به عنوان سردبیر ماهنامه روزبهان خنج فعال بوده است.

دکتر مقدس در مورد گرایش سیاسی خود می‌گوید: «به صورت سیستماتیک در یک گروه خاص فعالیت سیاسی ندارم. خاستگاه و بینش من به اصلاح‌طلبان نزدیک‌تر است، اما در عمل به آنچه به عقل و منطق نزدیک‌تر است اعتقاد دارم و به صورت مستقل عمل می‌کنم.» او در مورد حضور در لیست‌های سیاسی نیز می‌گوید‌: «اگر بنویسند مشکلی ندارم.»

این فعال اجتماعی خنج در مورد حضور در انتخابات می‌گوید: «امام خمینی رحمت‌الله فرمودند میزان رای ملت است و مجلس هم خانه ملت است. ما هم حرف و کردارمان در راستای خواست ملت است. حق ما این است بتوانیم به خانه ملت برویم.»

دکتر مقدس در مورد امکان ائتلاف با افراد و گروه‌های فعال در انتخابات می‌گوید: «در حال حاضر هنوز با کسی صحبت نکرده‌ایم، ولی برنامه داریم که با تمام کاندیداها وارد صحبت شویم. دید من نیست که حتما شخص من باید این کار را انجام دهد، بلکه باید شخصی که توان‌مند باشد و بیان‌گر خواسته مردم، وارد مجلس شود.»

رییس سابق بیمارستان خنج در مورد برنامه خود برای انتخابات می‌گوید: «دلم می‌خواهد مرزهای تقسیمات کشوری، مرزهای فکری مردم نباشد. من دلم می‌خواهد منطقه خودمان آباد باشد. مثلا گراش، اوز و خنج از گردونه خارج شده است و جاده طولی لارستان دوباره باید احیا شود.»

 

Moghaddas03 Moghaddas04 Moghaddas05

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top