بستن

جوانان در صدر، نوجوانان در یک قدمی صدر

گریشنا: تیم جوانان هلال‌احمر گراش یا یک تساوی خود را به صدر جدول لیگ برتر فوتبال فارس رساند. نوجوانان هم با از پیش روی برداشتن یکی از رقبای صدر جدول تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده‌ی دوم قرار دارند. با وجود موفقیت تیم‌های پایه تیم بزرگسالان هلال‌احمر در ادامه‌ی ناکامی‌های خود با یک شکست دیگر روبه‌رو شد.

مسابقات جوانان و نوجوانان به نیم فصل خود رسیده است. هفته‌ی آینده به دلیل عزاداری محرم بازی‌ها تعطیل است و دو هفته بعد دوباره تیم‌های فوتبال فارس به گوی بر خواهند گشت.

شکست بزرگسالان در میمند

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر گراش؛ از سری مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان فارس، تیم فوتبال هلال احمر گراش در ورزشگاه میمند میهمان تیم پادانا این شهرستان بود که با نتیجه‌ی دو بر یک این بازی را واگذار کرد.

نادر بختیار (دروازبان)، رضا جوکار، خلیل کهندلی، حمید رضا بلوری، سعید بلاغی، محمد خشرو، ابوالفضل مبارکی(احمد رضا یوسفی ۸۸)، مصطفی رادمرد، محمد‌جواد آذرایین(مرتضی دانیال۸۶)، سعید چترآبگون(علی زاهدی ۸۶) و علی غلامی به همراه کادر فنی جواد آذربادگان و سید جواد موسوی پا به میدان این مسابقه گذاشتند.

میمندی‌ها در دقیقه‌ی بیست توانستند اولین گل خود را به ثمر برسانند و سعید چترآبگون با تک گل خود در دقیقه‌ی چهل‌ویک نتیجه را به تساوی کشاند تا نیمه‌ی اول این بازی با نتیجه‌ی یک بر یک مساوی به پایان برسد.

در دقیقه‌ی هفتاد‌وشش این هلال‌احمر بود که با ضربه‌ی دیدنی محمد خشرو توپ را به زیر طاق دروازه‌ی میمند کوبید ولی در نتیجه‌ تغییری حاصل نشد تا اینکه پادانا در دقیقه‌ی هشتاد‌ویک توانست صاحب گل شود تا نتیجه دو بر یک به نفع میمند به پایان برسد. بازیکن شماره‌ی بیست‌وهشت پادانا میمند در دقیقه‌ی ۸۸ اخراج شد.

نتایج هفته ششم مسابقات لیگ برتر استان فارس در رده‌ی بزرگسالان؛ امیرکبیر در مقابل لیدوما با نتیجه‌ی صفر بر یک بازی را واگذار کرد. تیم پادنا در بازی با هلال‌احمر با نتیجه‌ی دو بر یک بازی را به سود خود به اتمام رساند. تیم آرمان صدرا با سه گل از آلپ قشقایی جلو افتاد. بازی دو تیم شهرداری نورآباد و گلستان فاروق سه بر دو به نفع تیم گلستان فاروق تمام شد، بسیج پاسارگارد با دو گل از استقلال که فقط یک گل را وارد دروازه کرده بود پیشی گرفت و بازی دو تیم شهید باقری گویم و عقاب شیراز بدون گل به پایان رسید.

در جدول رده‌بندی عقاب شیراز با ۱۴ امتیاز صدرنشین است. هلال‌احمر با ۵ امتیاز در میان ۱۲ تیم در رده‌ی دهم قرار دارد.

legh2

جوانان با تساوی به صدر رفتند

در هفته‌ی ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان استان فارس، هلال احمر گراش در ورزشگاه شهدا میزبان تیم وصال شیراز بود. تیم جوانان هلال احمر در این دیدار به نتیجه  یک بر یک برابر تیم قعرنشین رضایت داد.

احمد‌رضا محمودی(دروازبان)، مرتضی غیرتمند، فرزاد آذری، مهدی بخشی، رضا سوزنده، امیر‌حسین جهانبانی، امیر‌حسین حسن‌نژاد،( محمدرضا درقه ۵۰)، محمد آتشی، محمد علی غلامی(مجید غلامی زاده ۶۲ )، سعید مهر‌آور( مرتضی فانی ۸۰)، علی زاهدی با کادر فنی مهدی چوبین و سعید چترآبگون پا به میدان گذاشتند.

جوانان هلال احمر در این دیدار توانستند در دقیقه شصت‌وسه با گل زیبای علی زاهدی جلو بیفتند اما در یک دقیقه بعد وصال شیراز توانست گل مساوی خود را به ثمر برساند تا این دیدار با نتیجه‌ی یک بر یک مساوی به پایان برسد.

نتایج هفته‌ی ششم مسابقات لیگ برتر استان فارس رده جوانان؛ بازی ستاره جنوب کوار و باران نورآباد هیچ گلی نداشت، سایپا لامرد دو بر صفر مغلوب امید قائمیه شد و صدرنشینی را از دست داد و رقابت هلال‌احمر در مقابل وصال شیراز با نتیجه‌ی یک بر یک به پایان رسید.

هر هفت تیم لیگ برتر جوانان امسال مدعی هستند. سه تیم هشت امتیازی و دو تیم هفت امتیازی در جدول قرار دارد. هلال احمر با تفاضل گل ۳+ بالاتر از ستاره جنوب کوار و ۲۲ بهمن شیراز قرار دارد.

نوجوانان در یک قدمی صدر جدول

در هفته‌ی پایانی دور رفت لیگ برتر نوجوانان استان فارس، نوجوانان هلال احمر گراش در ورزشگاه شهدا گراش تیم مدعی ستارگان قائمیه کازرون را با نتیجه‌ی چهار بر یک شکست دادند.

در این دیدار سید یحیی مجلسی با شماره هفت توانست در دقیقه‌ی دو بازی هلال‌احمر را با یک ضربه سر پیش بیاندازد. در ادامه، بازی نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا مهدی مهیایی بازیکن تیز‌پای هلال‌احمر با پاس ابراهیم کامیاب در دقیقه‌ی پنجاه‌وسه صاحب گل شد.

هلال احمر در دقیقه‌ی هفتاد‌وچهار بازیکن خود را تعویض و منصور سروش را وارد زمین کرد، سروش توانست در دقیقه هفتاد‌وشش گل سوم هلال احمر را به ثمر برساند.

داور این مسابقه خطای روی مهدی محمدی را پنالتی اعلام کرد و ابراهیم کامیاب بازیکن خوش‌آتیه هلال‌احمر در دقیقه هشتاد‌وهفت گل ششم خود و چهارم این دیدار را از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند تا دارنده‌ی بیشترین گل زده باشد. و در دقیقه‌ی هشتاد‌ونه تک گل کازرون به ثمر رسید تا هلال احمر گراش، کازرون را با نتیجه چهار بر یک بدرقه کرده باشد.

محمد جواد غفاری(دروازبان)، عباس اسماعیلی، محسن محمدی، سید یحیی مجلسی(محمد رضا برازش۸۰)، مهدی مهیایی، علیرضا زارعی(منصور سروش۷۴)، مهدی محمدی، امیر‌حسین فتحی، محمد‌علی کرباسی(محمد امین هنر ۸۵)، ابراهیم کامیاب، آرمین جمالی به مربی‌گری ابوالحسن غلامی و سرپرستی حجت عابدی پا به میدان بازی گذاشتند.

امیر اکبری، امیر‌حسین رحمانیان، محمد‌کاظم روستائیان، حمید‌رضا پاکسرشت، محمد‌حسین کشاورز و مرادی نیمکت ذخیره تیم هلال احمر را تشکیل دادند.

legh5
نتایج هفته‌ی ششم مسابقات لیگ برتر استان فارس رده‌ی نوجوانان: فجر صفا شهر در مقابل جنوب کوار با نتیجه‌ی پر گل یک بر هفت به نفع تیم فجر صفا شهر، هلال‌احمر در مقابل ستارگان قائمیه چهار بر یک به نفع تیم هلال‌احمر گراش، سرخ‌پوشان فیروز‌آباد دو بر یک به نفع تیم سرخ‌پوشان فیروزآباد، وصال در مقابل سلمان کازرون پنج بر صفر به نفع تیم وصال و توکلی داراب در مقابل پیام یک بر صفر به نفع تیم پیام به پایان رسید.

در جدول رده‌بندی در پایان نیم فصل سرخپوشان فیروزآباد و هلال‌احمر گراش هر دو ۱۹ امتیازی هستند.

گلایه سرپرست هلال‌احمر

حجت عابدی سرپرست تیم نوجوانان هلال‌احمر در پایان این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اداره‌ی ورزش و جوانان، هلال احمر، نیروی انتظامی و تماشا‌گران گفت:«خدا را شاکریم که با همت بازیکنان و تلاش کادر فنی و حمایت هواداران، سه امتیاز این دیدار مهیج و دیدنی را از آن خود کردیم.»

وی با اشاره به حضور سه رده تیمی هلال‌احمر در مسابقات لیگ برتر استان فارس و مشکلات موجود گفت: «انتظار داریم مسئولین و جامعه‌ی فوتبالی شهرستان در کسب مقام قهرمانی همراه باشند.»

عابدی با انتقاد از برخی بی‌توجهی‌ها و ضمن تبریک به انتصاب رئیس جدید اداره ورزش و جوانان گفت: «لیگ برتر با برگزاری یک مسابقه فوتبال با عنوان جام یا یادواره در شهرستان تفاوت زیادی دارد. هر چند که می‌تواند سطح مسابقات بالا باشد اما شرکت در لیگ برتر و مسابقات خارج از خانه و بین شهرستان‌ها با مشکلات خاص خود همراه است که نیاز است دید حمایتی اداره‌ی ورزش و جوانان نسبت به این امر مضاعف باشد چرا که نمایندگان گراش در مسابقات لیگ برتر در واقع توانمندی شهرستان در رشته‌ی فوتبال را نشان می‌دهند.»

تیم نوجوانان هلال‌احمر گراش در سال گذشته توانست مقام قهرمانی لیگ برتر نوجوانان استان فارس را بین هشت تیم شرکت‌کننده، از آن خود کند و به مسابقات کشوری راه یابد.

ketab1

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top