بستن

بازگشت هلال‌احمر به جمع مدعیان فوتبال فارس

هفت‌برکه: با یک برد، دیگر امید‌های تیم هلال‌احمر به صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتبال فارس زنده ماند.

به گزارش هفت‌برکه، در هفته‌ی یازدهم لیگ برتر بزرگسالان استان فارس، پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ تیم فوتبال هلال احمر گراش موفق شد در ورزشگاه خرامه، با سه گل کارگشا، رادمرد و مرادی، با نتیجه‌ی ۳ بر ۱ آرمان درفش شیراز را ببرد.

مسابقات لیگ‌ برتر استان فارس در دو گروه ۷ تیمی برگزار می‌شود. در گروه دوم منتخب کازرون با ۱۸ امتیاز صدرنشین است و هلال‌احمر کار سختی برای صعود در پیش دارد. سه هفته دیگر از سری مسابقات لیگ برتر بزرگسالان فارس باقی مانده است و تاکنون تیم بزرگسالان هلال احمر گراش با ۱۰ بازی و ۱۵ امتیاز در رده دوم گروه خود قرار دارد. 

تیم بزرگسالان هلال احمر گراش در هفته دوازدهم میزبان تیم ۱۴ امتیازی لیدوما نورآباد خواهد بود. در هفته سیزدهم هلال احمر به مصاف تیم منتخب کازرون صدرنشین گروه می‌رود. در هفته آخر هلال‌احمر قرعه استراحت دارد و باید منتظر نتایج دیگر تیم‌ها باشد.

سعید چترآبگون سرمربی هلال‌احمر در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «تیم ما در دور رفت شکل نگرفته بود و نتایج خوبی نگرفتیم. اما در دور برگشت روند رو به رشدی داشتیم و به خاطر ثبات تیمی و برگشتن بازیکنان مصدوم با سه برد و یک مساوی نتایج خوبی گرفته‌ایم. امیدواریم بتوانیم این روند را در دو بازی باقی‌مانده هم حفظ کنیم.»

چترآبگون در مورد بازی‌های باقی‌مانده هلال‌احمر گفت: «ما برای صعود باید هر دو بازی را ببریم. البته بازیکنان ما در بازی‌های لیگ گراش و جوانان کشور و لیگ برتر استان مشترک هستند و اگر خستگی و مصدومیت مانع کارمان نشود برای صعود امیدوار هستیم.»

همزمان با حضور تیم بزرگسالان هلال‌احمر در مسابقات استانی، تیم جوانان هلال‌احمر نیز در لیگ برتر کشور بازی می‌کند. جوانان هلال‌احمر دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ در ورزشگاه شهدای گراش میزبان فولاد خوزستان صدرنشین رقابت‌ها در دوره قبل است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top