بستن

شهدا گام به گام به صدر نزدیک می‌شود

هفت برکه(گریشنا): تیم فوتسال شهدای گراش با کسب ۹ امتیاز از سه بازی در هشت روز گذشته خود را به جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ‌برتر فوتسال استان فارس رساند.

به گزارش باشگاه شهدا این تیم جمعه ۱۱دی‌ماه تیم آباده را شکست داد. سه روز بعد دوشنبه ۱۴دی‌ماه شهدا در گراش میزبان تیم خاوران جهرم بود .بازی این دو تیم  به علت بارندگیهای اخیر گراش لغو شده بود. شهدا در این بازی هم توانست با نتیجه ۴ بر صفر خاوران را شکست دهد تا آماده اولین بازی برگشت این دوره از مسابقات شود.

تیم فوتسال شهدا که روز پنج شنبه هفته گذشته عازم خرامه شده بود روز جمعه ۱۸دیماه شهدا به مصاف امید خرامه رفت. احسان جوکار تیم خود را با سیستم دو دو وارد میدان کرد و توانست در دقیقه پنج توسط ذکریاعظیمی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود گل اول را به ثمر برساند.

بازیکنان زحمتکش شهدا بعد از این گل توپ و میدان را در اختیار گرفتند و باز هم در دقیقه ۱۴ سید مصطفی موسوی با پاس دقیق علیرضا عظیمی کاپیتان خوش فکر شهدا توانست گل دوم را به ثمر برساند تا تیم شهدا با همین اندوخته در نیمه اول به رختکن برود. البته این بازی در اوایل نیمه اول دارای حواشی زیادی بود که در نیمه اول چند بار بازی متوقف شد که با ورود نیرو انتظامی بازی ادامه پیدا کرد.

با آغاز نیمه دوم تیم خرامه فشار زیادی بر روی دروازه تیم شهدا آورد ولی هر بار با واکنشهای خوب محمدامین اکبری دروازه این تیم بسته ماند. در دقیقه شش نیمه دوم یک بار دیگر کار خوب تیمی بازیکنان شهدا، این بار حمید عالیپور مرد همه کاره این روزهای تیم فوتسال شهدا توانست گل سوم را به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه خرامه کند. حمید عالیپور با این گل سیزده گله شد و به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر استان فارس قرار گرفت. تیم خرامه بعد از دریافت گل سوم شیرازه کار را از دست داد، به طوری که در دقایق دهم و یازدهم با پاس عالی و دیدنی حامد فروزش توسط ذکریا عظیمی وسید مصطفی موسوی گلهای چهارم و پنجم به ثمر رسید.

تیم خرامه با دریافت گل پنجم گلر خود را از زمین خارج نمود و شیوه پنج صفر را انتخاب نمود که این برای بازیکنان شهدا کافی بود تا که حامد فروزش تیر خلاص را بزند و گل ششم را وارد دروازه خرامه کند احسان جوکار که سه امتیاز این دیدار را در دستان خود دیده بود گلر جوان خود که توانسته بود خیلی خوب جواب اعتمادهای مربی خود رابدهد و در دو بازی همچنان دروازه خود را بسته نگه دارد تعویض کرد. تیم خرامه در دقایق پایانی توانست دو بار دروازه تیم شهدا را باز کند.

این بازی با نتیجه شش بر دو به سود شهدای گراش به پایان رسید تا شهدا با کسب این ۹ امتیاز در ۸ روز به مکان دوم جدول برسد. تیم شهدا این هفته طبق جدول لیگ استراحت دارد و دوم بهمن ماه میزبان استهبان است.

Footsal Shohada

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top