بستن

پیکر حاج حسن در آغوش وطن/ گراش آماده‌ی استقبال

گریشنا: امروز جسد مطهر مهاجرا الی الله حاج حسن خواجه‌پور به ایران رسید. همچنین دیروز جلسه ستاد هماهنگی گرامی‌داشت قربانیان فاجعه منا در فرمانداری گراش برگزار شد.

به گزارش گریشنا، امروز یکشنبه ۱۲ مهرماه، پیکر حاج حسن خواجه‌پور به همراه ۱۱۳ قربانی دیگر فاجعه منا در قالب دومین کاروان به ایران منتقل شد. (خبر در نسیم). در دومین کاروان، هشت نفر از استان فارس وجود دارد.

امروز مجلس یادبود

هماهنگ با سراسر کشور، امروز ۱۲ مهرماه ساعت ۱۵:۳۰ مجلس یادبود قربانیان منا به میزبانی امام جمعه گراش در حسینیه اعظم برگزار می‌شود. این مراسم به صورت سراسری برگزار می‌شود و جلسه ترحیم حاج حسن خواجه‌پور بعد از مراسم تدفین گراش، در حسینیه حضرت ولی‌ عصر (عج) برگزار می‌شود.

جلسه هماهنگی در فرمانداری

دیروز شنبه ۱۱ مهرماه نیز جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم مهاجرین الی الله و قربانیان فاجعه منا در فرمانداری گراش برگزار شد. در این جلسه در مورد چگونگی برگزاری مراسم تصمیم گرفته شد. با توجه به نامشخص بودن زمان قطعی تحویل جسد، قرار شد نهادهای مردمی آماده برگزاری مراسم باشند.

اصغر فرودی فرماندار گراش در این جلسه گفت: «هنوز ابعاد این حادثه مشخص نشده است. اما بی‌تدبیری حکومت سعودی در قبل از حادثه، زمان حادثه و به ویژه بعد از آن قطعی است.»

فرودی در مورد ضرورت تشکیل این ستاد گفت: «حادثه یک حادثه ملی است و هیچ کدام از استان‌ها از این موضوع برکنار نبوده‌اند. ستادی در مرکز استان به ریاست استاندار تشکیل شده است و در شهرستان هم برای برگزاری مراسم‌های متناسب، این ستاد را تشکیل داده‌ایم.»

تشییع جنازه این جان‌باخته همانند تشییع جنازه شهدای دفاع مقدس از روبه‌روی محل سابق سپاه گراش (بوستان لاله) به سمت گلزار شهدا خواهد بود. زمان برگزاری از طریق سایت گریشنا و شبکه‌های اجتماعی به اطلاع خواهد رسید.

تکمیل خبر: سه‌شنبه صبح تشییع جنازه

مراسم تشییع جنازه صبح سه‌شنبه ۱۴ مهرماه ساعت هشت صبح از جلو بوستان لاله آغاز می‌شود. مجلس ترحیم نیز سه روز در حسینیه حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار می‌شود.

Haji-Amin-End

برای چاپ در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید.

Khajehpoor1

 

Khajehpoor2

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

4 نظر

  1. خوش به حال خودش.. و خداوند به بازماندگان آن مرحوم صبری عظیم و اجری جزیل عطا کنه اللهی.. بحق محمد و آل محمد… و آل سعود و نابود برگرداند

  2. انشالله خداوند این عزیز از دست رفتمون و باانبیاء
    محشور گرداند وخداوند به خانواده این عزیزصبر عنایت بفرماید واقا سخت است ،بخصوص اون لحظه ای که چشمم به بنری که ازطرف دو دختر کوچولوی اون مرحوم و دیدم، خدا رحمتش کند
    خدا انشالله ریشه ی ال صعود برکند انشالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top