هفت‌برکه – گریشنا: هفته ششم مسابقات فوتبال بزرگسالان گراش به هدف گرامی‌داشت یاد شهید منای شهرستان گراش به نام شهید حاج حسن خواجه‌پور مزین شد. در نتیجه‌ی پنج دیدار این هفته، ۲۲ گل به ثمر رسید؛ و ۱۷ اخطار و چهار اخراج نیز ثبت شد.

13970505 Football 7

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال گراش، مسابقات فوتبال بزرگسالان گراش روز چهارشنبه، آخرین روز مردادماه ۹۷ در ساعت ۲۱:۳۰ با دیدار جوشن و شهیدان حسن‌زاده آغاز شد. علیرضا عظیمی به همراه حمید واحدی و مرتضی آشفته کمک داور و محمد حسین جوشن داور چهارم بودند. مجید افشار سرپرست این دیدار بود. دو گل سعید چترآبگون و یک گل اکبر روزخوان برای شهیدان حسن‌زاده در مقابل تک‌گل مجتبی شیرشمسی باعث شد شهیدان حسن‌زاده این بازی را سه بر یک به سود خود به پایان رساند.

در هفته هفتم، جوشن به مصاف شاهین خواهد رفت و شهیدان حسن‌زاده استراحت خواهد کرد.

استقلال و هلال احمر دومین دیدار هفته ششم را روز پنجشنبه یکم شهریور ۹۷ ساعت ۱۸:۳۰ برگزار کردند. در این دیدار، ابتدا مصطفی ابراهیمی استقلال را یک بر صفر پیش انداخت، ولی این پایان کار نبود. رضا جوکار چهار گل و حمیدرضا بلوری و علی فخری هر کدام یک گل برای تیم هلال احمر به ثمر رساندند تا هلال احمر با نتیجه شش بر یک استقلال را شکست دهد. علی آشفته داور، هادی افشار و جعفر سعیدی کمک داور، و علیرضا ساکنی داور چهارم، و علیرضا حسن‌نژاد سرپرست این دیدار بودند.

هلال احمر اولین بازی هفته هفتم را با پرسپولیس نوین انجام خواهند داد و استقلال با اتحاد دیدار می‌کند.

پنجشنبه یکم شهریورماه، سومین دیدار هفته ششم بین دو تیم شاهین و انقلاب برگزار شد. ابتدا انقلاب با گلزنی الیاس بهزادی از شاهین جلو افتاد، ولی در ادامه حامد معصومی دو گل و سید رضا علوی یک گل برای شاهین به ثمر رساندند تا شاهین سه بر یک پیروز این دیدار باشد و خود را به رده دوم جدول برساند. مجید افشار، حامد بابا احمدی و عبدالرضا حسین‌پور و محمد صحراگرد کوبل داوری این دیدار را تشکیل می‌دادند. فاضل آشفته سرپرست این دیدار بودند.

در هفته هفتم، شاهین با جوشن دیدار می‌کند و انقلاب به مصاف شهدا می‌رود.

ستاره‌آبی و اتحاد چهارمین دیدار هفته ششم مسابقات را روز جمعه دوم شهریورماه ۹۷ برگزار کردند. ابتدا اتحاد با گلزنی سجاد عالی‌پور پیش افتاد، ولی علیرضا ساکنی بازیکن ستاره‌آبی بازی را به تساوی کشاند. در ادامه، دو تیم با اخراج بازیکنان خود ده نفره شدند، ولی باز هم دست از حملات خود برنداشتند. محمدعلی نادرپور برای اتحاد و مسعود محمدی برای ستاره‌آبی گلزنی کردند تا این دیدار دو بر دو تمام شود و دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. حمید محمودزاده داور، عبدالرضا حسین پور و محمد جواد افشار کمک داور، و اسماعیل بلبلی داور چهارم این دیدار بودند. محمدکاظم عابد سرپرستی این دیدار را عهده‌دار بود.

اتحاد در هفته هفتم با استقلال دیدار می‌کند و ستاره آبی و گراش جوان آخرین دیدار هفته هفتم را برگزار خواهند کرد.

آخرین دیدار هفته ششم مسابقات بین دو تیم شهدا و گراش جوان روز جمعه دوم شهریور با قضاوت حمید واحدی به همراه محمدکاظم عابد و مهدی آذرافروزی و داور چهارم رضا اعتمادی برگزار شد. ابتدا سعید پورشمی با گلزنی‌اش گراش جوان را پیش انداخت، ولی سید مصطفی موسوی با دو گل خود باعث پیروزی تیم شهدا شد.

گراش جوان آخرین بازی هفته هفتم را با ستاره‌آبی برگزار می‌کند و شهدا به مصاف انقلاب خواهد رفت.

13970505 Football 2