بستن

شهدا و پرسپولیس‌ نوین در صدر جدول فوتسال گراش

گریشنا: در پایان هفته چهارم رقابت‌های فوتسال گراش، دو تیم شهدا و پرسپولیس‌ نوین با چهار پیروزی در صدر جدول رقابت‌ها قرار دارند.

به گزارش گریشنا، پنج‌شنبه دوم مهرماه، هفته سوم مسابقات فوتسال هفته دفاع مقدس در سالن ورزشگاه شهدای گراش برگزار شد. در نخستین بازی هفته سوم، شاهین سومین برد خود را با شکست ۷ بر یک اتحاد جشن گرفت. پرسپولیس‌ نوین، دیگر صدرنشین بازی‌ها، استقلال را سه بر یک شکست داد. گراش‌جوان نیز سه بر یک بر انقلاب پیروز شد، و در بازی آخر، شهدا ۵ بر یک تیم شهیدان حسن‌زاده را مغلوب کرد.

هفته چهارم بازی‌ها نیز با فاصله کوتاهی، شنبه پنجم مهرماه برگزار شد. پرسپولیس‌ نوین با شکست دو بر صفر شاهین، رقابت صدرنشین‌ها را برد. اتحاد ۹ بر یک انقلاب را شکست داد و شهدا با همین نتیجه برابر استقلال پیروز شد. در آخرین بازی هفته، گراش‌جوان شش بر یک تیم شهیدان حسن‌زاده را شکست داد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، شهدا و پرسپولیس‌ نوین تیم‌های بالای جدول هستند. شهدا با تفاضل گل ۲۵+ از پرسپولیس‌ نوین که تفاضل گل ۱۳+ دارد، پیشی گرفته است. رقابت این دو تیم، فینال بازی‌های این دوره محسوب می‌شود. در رده سوم شاهین ۹ امتیازی قرار دارد. گراش‌جوان و اتحاد هر کدام شش امتیاز دارند. شهیدان حسن‌زاده سه امتیازی است و تیم‌های استقلال و انقلاب بدون امتیاز در انتهای جدول حضور دارند.

کمیته فوتسال آمار بازی‌ها را تا پایان هفته چهارم منتشر کرد. به گزارش احسان جوکار، با انجام ۱۶ بازی، ۱۰۰ گل به ثمر رسیده است. داوران در این بازی‌ها ۱۳ بار از کارت زرد و ۵ بار از کارت قرمز استفاده کرده‌اند.

تیم شهدا با ۲۸ گل بهترین خط حمله و تیم انقلاب با ۳ گل ضعیف‌ترین خط حمله را دارند. در جدول گل‌زنان، علی شکری از شاهین و سید مصطفی موسوی از شهدا با ۸ گل در صدر هستند. علی ساکنی از گراش‌جوان با ۶ گل و محسن محسن‌فرد از پرسپولس‌نوین با ۵ گل در رده‌های بعدی قرار دارند.

 

Footsal03

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top