بستن

مسابقه کتاب‌خوانی و تخفیف ویژه نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر

گریشنا: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، بنیاد مهدی موعود مسابقه کتاب‌خوانی برگزار خواهد کرد و نمایشگاه کتاب دائمی حسینیه‌ی حضرت ولی‌عصر(عج) نیز کتاب‌های خود را با تخفیف ویژه می‌فروشد.

به گزارش بنیاد مهدی موعود(عج)؛ دومین مسابقه کتاب‌خوانی میثاق، ساعت  نه صبح روز جمعه، پانزدهم اسفندماه، در مکان حسینیه حضرت ولی عصر(عج) برگزار خواهد شد. کتاب «زندگی به سبک روح‌الله» کتابی است که برای این دوره از مسابقه‌ی کتابخوانی تعیین شده است.

در پایان به مناسبت روز بیست و دوم بهمن‌ماه، به بیست و دو نفر از شرکت‌کنندگان برتر جوایزی تعلق می‌گیرد. به نفرات اول تا سوم پانصد هزار ریال پول نقد و دویست هزار ریال بن خرید کتاب و محصولات فرهنگی و به افراد چهارم تا بیست و دوم نیز دویست هزار ریال پول نقد و دویست‌هزار ریال بن خرید کتاب و محصولات فرهنگی اهدا می‌شود.

متقاضیان به شرکت در این مسابقه، جهت ثبت‌نام می‌توانند تا تاریخ پنجم اسفند به نمایشگاه دائمی محصولات فرهنگی حسینیه حضرت ولی عصر(عج)، مدارس و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مراجعه کنند.

همچنین به مناسبت دهه فجر، نمایشگاه کتاب حسینیه حضرت ولی‌عصر(عج) کتاب‌های خود را از تاریخ هجدهم تا بیست و پنجم بهمن‌ماه با ۵۰٪ تخفیف می‌فروشد.

این برنامه توسط بنیاد مهدی موعود(عج) گراش و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر و جمعی از خیرین برگزار می‌شود.

ketabkhani

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top