بستن

مسابقات مینی فوتبال زیر ۱۰ سال

هفت برکه: تیم نونهالان ستاره آبی، قهرمان مسابقات مینی فوتبال زیر ۱۰ سال شهرستان گراش شد.

به گزارش هیات فوتبال گراش در یک دوره مسابقات مینی فوتبال تیم‌های هلال احمر، شهدا، ذوالفقار و ستاره آبی به صورت دوره ای در زمین چمن مصنوعی پارک نارنج با هم به رقابت پرداختند.

در شب اول بازی‌ها که به یاد کودکان مظلوم فلسطینی بود در بازی اول تیم‌ هلال احمر موفق شد با نتیجه ۴ بر ۰ تیم شهدا را شکست دهد و در بازی دوم نیز تیم ستاره آبی با نتیجه ۷ بر ۲ تیم ذوالفقار را شکست داد.

در شب دوم رقابت‌ها در بازی اول تیم هلال احمر موفق شد با نتیجه بر ۵ بر ۰ تیم ذوالفقار را شکست دهد و در بازی دوم تیم ستاره آبی نیز با نتیجه ۶ بر ۰ تیم شهدا را شکست داد.

در شب پایانی این رقابت‌ها که با حضور پرشور نونهالان و خانوادهای آن‌ها و در حضور چند تن از پیشکسوتان و رییس هیات فوتبال برگزار شد در بازی اول که تعیین کننده مقام سومی بود تیم شهدا توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم ذوالفقار را شکست دهد و به مقام سوم برسد و در بازی پایانی که فینال گونه بود تیم‌های ستاره آبی و هلال احمر رودرروی هم قرار گرفتند که بازی زیبا و هیجان انگیزی را هر دو تیم به نمایش گذاشتند.

نیمه اول با یک گل به سود ستاره آبی به پایان رسید و در نیمه دوم که هلال احمر نیاز به برد داشت سراسر حمله شد و حتی دو بر یک نیز جلو افتاد ولی در دقایق پایانی بازی توحید شمسایی بازیکن خوش آتیه و تکنیکی ستاره آبی که عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را نیز به دست آورد، توانست دروازه هلال احمر را باز کند و بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید و ستاره‌آبی با ۷ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به هلال احمر به مقام قهرمانی رسید.

در پایین نیز جام قهرمانی به تیم قهرمان و آقای گل و جوایز بهترین بازیکنان و هدایایی داوران اهدا شد.«تیم‌های اول تا چهارم به ترتیب؛ تیم ستاره آبی، تیم هلال‌احمر، تیم شهدا و تیم ذوالفقار بودند. توحید شمایی از تیم ستاره آبی توانست عنوان آقای گل این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد. محمد شهبازی از هلال احمر، فرنان جعفری از شهدا و امیرعباس نوشادی از ستاره آبی نیز به عنوان بهترین بازیکنان در این رقابت‌ها انتخاب شدند.»

مسابقات زیر مینی‌ فوتبال زیر ۱۴ سال باشگاه‌های گراش نیز به زودی و به مناسبت روز دانش‌آموز برگزار خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top