بستن

در گروه ۷: هلال‌احمر در مقابل بهمن شیراز

گریشنا:بر اساس قرعه‌کشی در جلسه‌ی هماهنگی و برنامه‌ریزی گروه ۷ مسابقات جوانان فوتبال کشور،بیست‌ویکم اسفند ماه ساعت ۱۵در اولین روز از شروع این دوره از بازی‌ها، هلال احمر به مصاف بهمن شیراز خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی گروه ۷ مسابقات جوانان فوتبال کشور با حضور اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گراش، فرسوده مدیر باشگاه هلال احمر، زرنگ نماینده فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم‌های شرکت‌کننده در محل اداره ورزش و جوانان تشکیل شد.

در این نشست اکبری ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی و آرزوی موفقیت برای تیم‌های شرکت کننده گفت:«با توجه به بضاعت شهرستان امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته برای این بازی‌ها باشیم.» سپس فرسوده مدیر باشگاه هلال احمر با برشمردن مشکلات پیش رو و عذرخواهی از نماینده تیم‌ها به خاطر کمبود امکانات اظهار داشت:«با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت آبشار اندیشه تیم‌ها می‌تواند به صورت رایگان از امکانات استخر استفاده کنند.»

در ادامه این نشست قرعه کشی انجام شد و در روز اول چهارشنبه ۲۱ اسفندماه ساعت ۱۳ ابتدا دو تیم آلومینیوم هرمزگان و منطقه آزاد کیش به مصاف هم خواهند رفت و در ساعت ۱۵ هلال احمر نماینده گراش از بهمن شیراز پذیرایی خواهد کرد.

در این دوره از مسابقات ۵ تیم بهمن شیراز، هلال احمر گراش، آلومینیوم هرمزگان، منطقه آزاد کیش و نوژن اصفهان حضور دارند که به صورت دوره‌ای با هم به رقابت خواهند پرداخت.

Helal12

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

  1. مرسی حاج کاسم‏ 
نصف بازیکنا غیر بومی ‏ 
چندتا بازیکن قرضی تیم های دیگه و … شنیدم که بچه ها بردن،دمشون گرم. طبق گفته بعضی ها آخر بازی حاشیه هایی هم داشته‏(میگن :مربی تیم شیراز از کل بازیکنای تیم پیروزی هلال احمر ،نفر به نفرشون ازشون عکس گرفته قضیه چیه )‏‏‏‏
    مرسی حاج کاسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top