بستن

فرماندار در خط پایان جشنواره ورزش روستایی گراش

گریشنا:مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی دهه فجر با حضور مسئولین شهرستان  در فداغ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گفت:«جشنواره ورزشی دهه فجر با همت و تلاش شورای ورزشی و شورای اسلامی دهستان فداغ و دهیاران روستاهای تابع در ایام دهه فجر در دهستان فداغ، حسین آباد و بخش ارد در رشته‌های  والیبال، فوتسال، دوومیدانی، تنیس روی میز، شطرنج، پرس سینه، پیاده روی خانواده و ورزش‌های بومی محلی برگزار شد.»

در مراسم پایانی از قهرمانان و رشته‌های برتر ورزشی تجلیل شد. رئیس اداره ورزش و جوانان با قدردانی از فرودی فرماندار، رحمانی بخشدار مرکزی، جهان پناه رئیس شورای اسلامی و نوشادی رئیس شوارای ورزشی فداغ،حسن زاده ریاست هیات ورزش‌های بومی محلی و نیک نیا دبیر هیات و نیکوکاران فداغی که با شورای ورزشی و اداره ورزش و جوانان همکاری داشته‌اند تقدیر و قدردانی کرد. او همچنین از خبرنگاران و دفتر خبری صدا و سیما که این مسابقات را به نحو مطلوب پوشش دادند تشکر نمود.

در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی- ورزشی جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی فرودی فرماندار شهرستان، شاه چراغی امام جمعه ارد، حسن زاده رئیس هیات ورزش‌های بومی محلی فارس، رحمانی بخشدار مرکزی، اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان، روسا ادارات شهرستان، شورای اسلامی شهرستان و دهستان فداغ و روستاهای تابع و انبوهی از مردم ورزش‌دوست حضور داشتند.

varziesh5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top