بستن

چند شاخه گل برای پستچی‌ها

گریشنا: به مناسبت روز جهانی پست شهروندان با حضور در اداره پست گراش این روز را به پستچیان و کارکنان این اداره تبریک گفتند.

به گفته شکرالله آشفته رییس اداره پست گراش، حمیدرضا کریمی‌فرد فرماندار گراش، نمایندگان کمیته داوران فوتبال، کودکان مهد شکوفه‌های قرآنی هلال‌احمر و جمعی از شهروندان گراشی از جمله کسانی بودند که در ۱۷ مهرماه روز جهانی پست برای تبریک و آشنایی با عملکرد اداره پست به این اداره رفتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش حمیدرضا کریمی فرد در این دیدار با گرامی‌داشت ۱۷ مهر ماه روز ملی پست، اظهار داشت: مشارکت در اجرای طرح‌های کلان ملی از جمله توزیع کارت هوشمند سوخت، کارت پایان خدمت، گذرنامه، گواهینامه رانندگی گوشه‌ای از خدمات ارزنده ای پست است که به نحو احسن و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

مهندس کریمی فرد نماینده عالی دولت در شهرستان گراش با بیان اینکه کمترین شکایات مردمی در کشور از پرسنل و کارکنان اداره پست است، اظهار داشت: کارکنان پست، امین، امانتدار و خدمتگزار مردم هستند. باید در بحث پست و ارسال و دریافت مرسولات،کیفیت‏بخشی به کار بیش از دیگر مسائل مورد توجه باشد تا رضایت مردم نسبت به پست بیش از گذشته افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر خدمات رسانی هر چه بیستر به بخش های تابعه و روستا های شهرستان گراش خاطر نشان ساخت: خدمت‏گزاری به مردم باید در جامعه و در بخش‏های مختلف اداری گسترش پیدا کند.

فرماندار گراش ضمن تقدیر از رئیس و پرسنل اداره پست گراش تصریح کرد: طرح ها و برنامه های ارائه شده از سوی اداره پست شهرستان گراش در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم ستودنی است.

شکرالله آشفته در گفتگو با گریشنا در مورد دیگر برنامه روز جهانی پست گفت: «آموزش  برخی خدمات پست در بین شهروندان و کودکان مهد کودک، آماده‌سازی و ارسال عملکرد یک ساله اداره پست به مسئولین شهرستان، توزیع شیرینی در روز جهانی پست، برگزاری دعای کمیل و در کنار آن نمایشگاه تمبرهای پست از برنامه‌های اجرا شده در روز جهانی پست امسال است.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. باسلام وتحیات
    اداره پست شهرستان گراش ازهمکاری ومساعدت باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جهت اهداءقاب رومیزی مقام معظم رهبری درروزجهانی پست تقدیروتشکربعمل می آورد.
    ومن الله التوفیق
    شکرالله آشفته
    رئیس اداره پست شهرستان گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top