بستن

برنامه هفته دولت: چندین افتتاح و معرفی کارمندان نمونه

با شروع هفته‌ی دولت برنامه‌های متنوعی از سوی ادارات و اْرگان‌های مختلف در گراش و روستا‍‌های تابع برگزار می‌شود.

گریشنا: براساس لیست تکمیلی برنامه‌ی زمان‌بندی هفته دولت، ساعت و روز بعضی از برنامه‌ها تغییر کرد:

شرکت در برنامه‌های بخش مرکزی از برنامه‌های روز دوشنبه چهارم شهریور است که شامل افتتاح خیابان شهید امیدی فداغ در دهستان فداغ،افتتاح نماز‌خانه آموزشگاه ۲۲ بهمن در روستای خلیلی و کلنگ‌زنی مدرسه‌ی محمد زینا در روستای محمد زینا است.،بیمارستان هم ساختمان و دستگاه ضد‌عفونی‌کننده زباله‌های عفونی و… را در این روز افتتاح خواهد کرد.

جلسه‌ی شورای اداری و معرفی و تجلیل از کارمندان نمونه از طرف فرمانداری در روز سه‌شنبه پنجم شهریور ساعت ۸ صبح در دانشکده علوم پزشکی انجام می‌شود.

شرکت در برنامه‌های بخش ارد که شامل افتتاح خانه پزشک ارد، کلنگ‌زنی خانه امام جمعه، افتتاح اتفاقات اداره برق ارد، افتتاح بلوار ورودی ارد می‌شود هم در روز چهارشنبه ششم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

در روز پنج‌شنبه هفتم شهریور ماه،شهرداری،پارک شهر و خیابان شهدای گمنام را افتتاح می‌کند و  ساختمان تجاری مسکونی سعادت و کتابخانه مدرسه سیدالشهدا(ع)  هم در این روز افتتاح خواهد شد که اجرای آن را آموزش‌وپرورش بر‌عهده دارد. اداره‌ی بهزیستی نیز واحد مسکن مهر مدد‌جویی را در این روز افتتاح می‌کند.

  شرکت صنعتی گراش افتتاح ایستگاه گاز شهرک صنعتی را در برنامه‌ی کار خود داشت که این برنامه لغو شد، همین‌طور جلسه‌ی توجیهی منتخبین دوره چهارم شورا‌های اسلامی شهر‌های تابعه جهرم، لارستان و گراش که قرار بر این بود این جلسه به میزبانی شهرداری گراش در روز چهارشنبه ششم شهریور برگزار شود اما به دلایلی مکان این جلسه به شهرستان جهرم منتقل شد.

2 نظر

  1. کار لاریها بوده اخوی.بازم بگید خوبن!!!
    چش دیدن یه جلسه توجیهی را هم ندارن در گراش برگزار بشه!
    تعصب تا کجا اونوقت میگن گراشیها متعصبن . هه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top