بستن

تبریک به وزیر اطلاعات به دلیل کسب رای اعتماد بالا

گریشنا: اعضای هیئت مسجد صاحب‌الزمان(عج)طی نامه‌ای کسب رای اعتماد بالای علوی از مجلس یازدهم را نشان از لیاقت و توانمندی او دانستند و این پیروزی را به او تبریک گفتند.
گفتنی است که این مسجد یکی از پایگاه‌های فعالیت سید محمود علوی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی و همچنین موسم انتخابات مجلس بوده است.

متن این نامه بدین شرح است:

محضر مبارک حجت‌السلام‌والمسلمین دکتر سید محمود علوی

با سلام و تحیات وافر

احتراما چناچه مستحضرید خلق حماسه سیاسی بزرگ مردم بصیر ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، با حماسه دیگر نمایندگان مجلس در اعطای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور محبوب جناب آقای دکتر روحانی گره خورد.

و اینک بر خود می‌بالیم که یک شخصیت روحانی و مبارز از خطه جنوب که خاستگاه مبارزاتش شهر ولایی گراش بوده در حساس‌ترین پست وزارتی منصوب گردیده است.

علیهذا ما اعضای هیئت امنای مسجد صاحب‌الزمان(عج) گراش و جمعی از نمازگزاران، کسب رای اعتماد بالای شما از مجلس را به عنوان وزیر محترم اطلاعات که نشان از لیاقت و توانمندی حضرتعالی است تبریک و تهنیت گفته، امیدواریم که دولت امید و تدبیر بتواند در آینده‌ای نزدیک موجبات سرافرازی ایران اسلامی و بهروزی مردم بزرگ ایران را فراهم آورد.

در پایان سلامتی و موفقیت حضرتعالی را در تمامی مراحل زندگی از ایزد منان خواهانیم.

با تشکر

هیات امنا مسجد صاحب‌الزمان(عج) گراش

6 نظر

  1. چه خبرمسرت بخشی.بعدازپایان نه چندان دلچسب سریال ۴قسمتی “ببینیدای مردم چه کسانی نماینده شما هستند؟”وکلی تقدیرنامه والهی من قربون خودم بشم ازطرف صداوسیما،روحیه ام بهترشد.

  2. آقای دکتر روحانی ، ضمن تشکر ازتون میخوام من رو حلال کنید، خیلی زود نا امید شدم. باز هم ممنون که از حق ما دانشجویان کوتاه نیومدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top