بستن

شنا در نیمه‌شب رمضان

اگر از طرف‌داران ورزش‌های شنا و ایروبیک و بدن‌سازی هستید، در ماه رمضان درهای موسسه آبشار اندیشه نیمه‌شب‌ها به روی شما باز خواهد بود.

شنا از جمله ورزش‌هایی است که کم پیش می‌آید کسی وسوسه‌ی یادگیری آن را نداشته باشد، آن هم در فصل گرم تابستان که تن را به آب سپردن حسابی آدم را سر کیف می‌آورد. اگر می‌خواهید در ماه رمضان فرصت آموزش شنا را به خودتان بدهید، صحبت‌های فروزان، مدیر عامل آبشار اندیشه، در مورد ساعت شروع برنامه‌های آموزشی این موسسه به دردتان می‌خورد.

او در مورد برنامه‌های رشته‌ی شنا در موسسه‌‌ی آبشار اندیشه  این‌گونه شروع می‌کند که: روز‌های فرد و جمعه به آقایان اختصاص دارد و روز‌های زوج مختص بانوان است، ساعت شروع سانس آزاد ۲۲:۳۰ تا یک دقیقه‌ی بامداد است ولی علاقه‌مندان به آموزش شنا می‌بایست ساعت پانزده دقیقه‌ی بامداد در موسسه‌ی آبشار اندیشه حضور داشته باشند.  مهرزاد رستم‌پور، محمد مهرابی، ذبیح‌الله افسانه در رشته‌ی شنای کرال سینه و علی‌اصغر نوروزی در رشته‌ی شنای قورباغه به صورت گروه‌‌بندی‌های ده الی پانزده نفره به متقاضیان آموزش می‌دهند.

فروزان می‌گوید: با گذشت چند روز از شروع برنامه‌ها در ماه رمضان استقبال مردم خوب بوده است اما جالب این‌جاست که تعداد افرادی که از اوز و شهر‌های تابع شرکت می‌کنند بیشتر از میزان حضور هم‌شهری‌‌های گراشی است. در گراش اما معمولا استقبال آقایان از این رشته بیشتر از بانوان است.

به جز شنا، ایروبیک و باشگاه‌بدن‌سازی از جمله ورزش‌های پرطرفداری است که در ماه رمضان نیز فعال هستند. رشته‌ی ایروبیک بر‌عکس شنا بین بانوان طرفدار زیادتری دارد. ساعت شروع آموزش ایروبیک برای بانوانی که به این رشته علاقه‌مند هستند ۲۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰ است و باشگاه بدن‌سازی از ساعت ۲۳:۳۰ تا نزدیک سحر به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top