بستن

سوتی میلاد لارستان: نوشتن تحلیل برای مطلب طنز

نشریه میلاد لارستان با گزینش بخش‌هایی از ستون طنز نشریه افسانه گراش در ستون نامه‌های خوانندگان بر آن تحلیل نوشت.

به گزارش گریشنا در ستون طنز مثلسل افسانه گراش مطلبی با عنوان:‌ «روز اول زندگی مشترک» منتشر شد. در این ستون آمده است. «سوال فرضی: اگر نامزدهای فعلی در انتخابات شورا برنده شوند، اولین طرح آن‌ها در شورای شهر چه خواهد بود؟» و سپس به طنز نظرات برخی از نامزدهای شورای اسلامی شهر گراش در این مورد آمده است. از جمله از زبان علی اصغر حسنی نوشته شده است: «انتخاب شهردار برای اوز و بیرم»

هفته‌نامه میلاد لارستان در هفته اول تیرماه در صفحه دوم شماره ۷۴۸ خود در مطلبی تحلیلی بر این مطلب نوشته و در آن علی‌اصغر حسنی را  ناآگاه به قوانین و عامل ایجاد تشتت و اختلاف خوانده است. با توجه به این که طنز بودن ستون «مثلسل» کاملا مشخص است و چندین شماره است که این ستون در نشریه افسانه منتشر می‌شود چاپ این تحلیل در نشریه میلاد لارستان بسیار عجیب بود.

محمد خواجه‌پور سردبیر نشریه افسانه از ارسال توضیح برای میلاد لارستان خبر داد و گفت: برای روشن شدن اذهان خوانندگان میلاد لارستان و این که این جمله نقل قولی از حسنی نیست، توضیحی در تاریخ ۶ تیرماه برای میلاد ارسال شده است. با وجود انتشار دو شماره ۷۴۹ و ۷۵۰ نشریه میلاد هنوز این توضیح در نشریه درج نشده است.

به نظر سردبیر افسانه گراش : «حساسیت بیش از حد دوستان بر روی رفتار علی‌اصغر حسنی باعث شده است که دقت مورد نظر در انتشار مطلب لحاظ نشود. با وجود همه اختلاف‌نظرهای بین مدیران محترم میلاد و آقای حسنی، برای رعایت اخلاق حرفه‌ای و همچنین کاهش سوظن‌ها شایسته است از سوی نشریه میلاد از ایشان عذرخواهی شود.»

همچنین گفته می‌شود علی اصغر حسنی نیز جوابیه جداگانه‌ای برای نشریه میلاد ارسال کرده است.

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top