بستن

دبیرستانی‌ها ستاد روحانی را راه انداختند

در غیاب چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب ومیانه‌رو در گراش، دبیرستانی‌ها ستاد روحانی را سه روز مانده انتخابات ریاست جمهوری به راه انداختند.

مهدی مشتاقی، دانش‌آموز دبیرستان تیزهوشان لار، با کمک هم‌کلاسی‌ها و هم‌سالان خود، این ستاد را از روز سه‌شنبه ۲۱ خرداد بعد از چند بار جابجایی، آخر سر به مغازه‌ای روبه‌روی بانک اقتصاد نوین منتقل کردند.

مهدی مشتاقی می‌گوید از سال ۸۸ به واسطه‌ی یکی از فامیل‌هایش، محسن امانی، در ستاد انتخاباتی موسوی وارد فعالیت سیاسی شده است. او تمایل به اصلاح‌طلبان را هنوز هم دارد: «در ابتدا می‌خواستم ستاد عارف را بگیرم، ولی چون صحبت این بود که کنار می‌رود، تصمیم گرفتم ستاد روحانی را راه بیندازم.» او اظهار می‌کند که از ستادشان حمایت خاصی نمی‌شود، چون مردمی است.

حامیان جلیلی نیز که ستادشان در بلوار سپاه در دیدرس نبود، محل فعالیت‌شان را به روبه‌روی پارک لاله منتقل کرده‌اند. نزدیک بودن ستادهای روحانی و جلیلی می‌تواند سوژه‌ی خوبی برای کل‌کل‌های انتخاباتی باشد.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

27 نظر

  1. آقای دکتر عارف با این کار بزرگی که انجام دادید به تمامی آزمندان قدرت فهماندی که اخلاق و در کنار مردم بودن اصلی ترین و ماندگارترین خصوصیت انسانی یک ساستمدار مردمی ایست تو پیروز تاریخی
    درود بر دکتر عارف

  2. استنفورد دکترای برق با معدل ۴ از ۴ میگیره و بعد برمیگرده ایران در صورتی که میتونست هونجا بمونه و هواپیما وکشتی خصوصی داشته باشه غیر از این جونمردی چیزی انتظار نبود.درود بر تو پروفسور عارف که نشان دادی ما هنوز هم امیر کبیر ها داریم.

  3. هر چند اینجانب از کسانی بوده که طرفدار کناره گیری دکتر عارف بودم اما هیچ وقت در تصورم نمی گنیجد در جغرافیای سیاسی ایران کسی پیدا شود که از قدرت بگذرد در حالی که می دانست از خیلی از مدعیان بیشتر می تواند آرای مردم را جمع کند.
    دکتر عارف در زمانه ای که عنوان اصلاح طلبی هم جرم است جوانمردانه ایستاد و از اصلاحات و از خاتمی بزرگ دفاع کرد ، ایستاد تا به همه انان که در این هشت سال باراها و بارها از مرگ و تشیع جنازه اصلاح طلبان سخن گفتند نشان دهد که اصلاحات زنده است و اصلاح طلبان زنده اند چون ایران زنده است.
    درود بر عارف زبان قاصر است از بزرگ و عمل این مرد جاودانه تاریخ سیاسی ایران.
    دکتر عارف بی آنکه بر اریکه قدرت تکیه بزند در تاریخ سیاسی ایران بلند آوازه شد و تاریخ از او به بزرگی یاد خواهد کرد.
    زبانم قاصر است از بیان بزرگی این مرد زنده باد روحانی زنده باد خاتمی و زنده باد اصلاح طلبان مظلوم و گمنام گراش

  4. سلام با اینکه ۱۰ ساله که از گراش دورم ولی خیلی خوشحال شدیم این بچه ها رو دیدم یاد اون دوران (۱۳۷۶ ) دوم خرداد افتادم دوباره امیدوار شدم و به گراشی بودنم افتخار می کنم

  5. اقدام دکتر عارف واقعا شایسته ی تقدیره!
    در واقع ایشون با یک تیر چند تا نشون زد
    هم نشون داد اخلاق و عقلانیت مختص ایشون و همفکرانشونه هم اجازه نداد حکومت از اصلاح طلب بودن ایشون در زمان اعلام نتایج سو استفاده کنه و هم آرای آقای روحانی رو با انصرافش بالا برد
    درود بر عارف

  6. درود بر دانشمند فرزانه و اخلاقمدار دکتر عارف. شجاعت و حقگویی ایشان حقیقتا ستودنی بود. در دوره ی اخیر چه ستمها که به محمد خاتمی بزرگ و اصلاح طلبان نشد… اما دکتر عارف با شجاعت از ایشان دفاع کرد. مایه مباهات است که ستاد دکتر روحانی در گراش عزیز هم راه اندازی شده است. به اعضای محترم این ستاد خسته نباشید عرض میکنم. به امید پیروزی دکتر حسن روحانی.

  7. درود خداوند و ملت ایران به این دانش آموزان که حقیقتا دوران ساز بوده و هستند. دمت گرم آقای مشتاقی. سلام همه ما اصلاح طلبان گراش، لار و خنج را به اعضای ستاد ساده و صمیمی تان برسانید. دست همه شما را می بوسیم. ادکی صبر سحر نزدیک است.

    1. همون حضرت زهرایی که فتنه گر متوهم دور قبلتون دکتر میر حسین موسوی شهادتش رو انکار کرد و وفاتش رو تسلیت گفت؟؟
      سوء استفاده از نام مبارک حضرت زهرا.پاره تن پیامبر اینجا هم مظلومه.

  8. لطفا اگر در فامیل کسی دارید که با صندوق ها قهر کرده روز جمعه چند جوان قوی هیکل از بستگانش برود و اونو از خانه به زور در بیاره وببره تابه روحانی رای بده

  9. واقعا با بودن دکتر عارف ترجیح بین ایشون و دکتر روحانی خیلی سخت بود؛ صداقت و جایگاه والای علمی و اخلاقی دکتر عارف حتی مخالفین اصلاحات (مثل حداد و دارو دسته اش) رو هم به تکریم ایشون واداشته بود. دکتر عارف -برخلاف نظر این روزهای خیلی ها- مظلومانه آمد و مظلومانه رفت. درود بر شرافتش و اخلاق کم نظیرش که منفعت یک ملت رو درک کرد و ما رو همچنان امیدوار به تنها روزنه امید (پیروزی دکتر روحانی) نگه داشت.
    صادقانه بگم اگر اون آقایی که طیف های خاص و رسانه های حکومتی دارن ازش حمایت میکنن رای بیاره بسیاری از این اندک نخبگان باقی مانده در کشور هم از کشور میروند.
    خدایا ما رو نجات بده. ما تلاش میکنیم تو هم عنایتی کن در ضمن روز جمعه […] اگر ۸ سال سکوت کردیم ای هم آمار رای دهندگان خاموش اقتدار از شما نجابت هم از ما گراشیها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

27 نظر
scroll to top