بستن

صندوق قرض‌الحسنه شهدای ورزشکار راه‌اندازی شد

هفت‌برکه:‌ صندوق قرض‌الحسنه شهدای ورزشکار شهرستان گراش با آورده اولیه ۲۰۰ میلیون تومان از طرف خیرین برای ارائه خدمات به هیات‌ها و باشگاه‌های ورزشی، مدیران، مربیان، داوران و ورزشکاران راه‌اندازی شد. راه‌اندازی این صندوق یکی از وعده‌های شورای اسلامی شهر به ورزشکاران بود (خبر در هفت‌برکه) که با پیگیری اداره ورزش و جوانان در صندوق قرض‌الحسنه حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) تحقق یافت.

محسن افشار، رییس اداره ورزش و جوانان در این خصوص گفت: «پس از کمک‌های حدود ۲ میلیارد تومانی شورای ششم که از محل جذب کمک‌های خیرین در حوزه ورزش تا به امروز انجام گرفته است، این بار با حمایت‌های اعضای محترم شورا و با پیگیری‌های اداره ورزش و جوانان این صندوق جهت کمک به هیات‌های ورزشی راه‌اندازی شد تا حداقل بتوانیم گوشه‌ای از زحمات مدیران باشگاه‌ها و رؤسای هیات‌های ورزشی را جبران کنیم.»

علیرضا دانشور، رییس شورای ششم، نیز اظهار کرد: «جا دارد از حمایت و همراهی تمامی خیرین بزرگوار در همه زمینه‌ها به‌خصوص در حوزه ورزش که الحق و الانصاف مظلوم واقع شده است، تشکر و قدردانی کنم.»

به گفته‌ی رییس اداره ورزش و جوانان، از محل این صندوق، هشت وام ۵ میلیون تومانی در هر ماه به جامعه‌ی ورزش تعلق می‌گیرد که این عدد قرار است در آینده با افزایش اعتبار دو برابر شود. وام‌های کمک‌هزینه مسابقات، تجهیزات، درمانی، تجلیل و تقدیر، آموزشی و … در این صندوق انجام می‌گیرد.

افشار گفت: «هیات‌های ورزشی از امروز می‌توانند با مراجعه به اداره ورزش و جوانان و سپس صندوق قرض‌الحسنه حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) وام خود را دریافت کنند.»

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top