بستن

دکتر حسن سمیعی سرپرست بیمارستان گراش شد

هفت‌برکه: با کناره‌گیری دکتر سید جواد محقق پس از یک هفته از انتصاب او به عنوان سرپرست بیمارستان گراش، دکتر حسن سمیعی این سمت را پذیرفت.

به گزارش وبدا گراش، دکتر مهدی محسن‌زاده، سرپرست دانشکده علوم پزشکی گراش، در حکمی، حسن سمیعی را به عنوان سرپرست مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی (ع) گراش منصوب کرد.

دکتر حسن سمیعی، متخصص پاتولوژی (آسیب‌شناسی)، متولد ١٣۵٩ در استهبان است و در حال حاضر در مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی (ع) گراش مشغول به خدمت است. مدیریت داخلی بیمارستان شهید فقیهی شیراز، معاونت اجرایی و درمان بیمارستان شهید فقیهی شیراز و معاونت دفتر حاکمیت بالینی دانشکده علوم پزشکی شیراز، بخشی از کارنامه‌ی اجرایی دکتر سمیعی است.

تشکیل یک تیم قوی برای مدیریت بیمارستان، دلیلی است که دکتر محقق برای کناره‌گیری‌اش از این سمت دارد، او در گفت‌وگو با هفت‌برکه می‌گوید: «بیمارستان گراش بیمارستان بزرگ و مهمی است، هم از نظر وسعت و هم از نظر تنوع و تعداد خدمات و هم از نظر تعداد پرسنل. برای همین نیاز است یک تیم قوی بیمارستان را مدیریت کنند. من قول دادم که تیم مورد وثوق دانشکده و هیات امنا را تشکیل دهم. ولی به دلایل شخصی مسئولیت تیم را نمی‌پذیرم. هر چند حالا یک هفته از انتصاب من می‌گذرد، ولی من دقیقا روز بعدش به رییس دانشکده گفتم که یک نفر باتجربه پیدا کردم که در راس تیم باشد. این هدفی است که داریم دنبال می‌کنیم.»

او با اشاره به این که همچنان در سمت ریاست شورای راهبردی و سیاست‌گذاری دانشکده در خدمت مردم هستم، ادامه داد: «من در بیمارستان همیشه در خدمت مردم هستم و برای ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات بیمارستان همچنان تلاش می‌کنم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top