بستن

حل موقت یکی از مشکلات اساسی شهرک فضیلت فداغ؛ ساکنین فعلا نگران نباشند!

هفت‌برکه – فاضل نریمانی: شهرک غربی فداغ با نام شهرک فضیلت سالهاست که با مشکلات اساسی و بغرنجی دست و پنجه نرم می‌کند که نیاز بود همه مسئولین شهرستانی و استانی به صورت ویژه پیگیر حل آن باشند.

پس از واگذاری زمین‌های این شهرک در سالهای دور، چند مشکل اساسی همچنان لاینحل باقی ماند: صدور اسناد واگذاری زمین‌ها انجام نشد، لبه گذاری و خیابان کشی شهرک انجام نشد، تخصیص برق و نصب شبکه توزیع برق انجام نشد، صدور پروانه ساخت‌ها با مشکل مواجه شد، آب لوله کشی به شهرک نرسید و نیز واگذاری بعضی قطعات نیز خارج از طرح کارشناسی بود.

با همه این معضلات بعضی اهالی که ساخت خانه در این شهرک را تنها راه چاره پیش روی خود می‌دانستند، برای سکونت در آنجا اقدام کردند و با هر زحمت و مشقتی بود چندین واحد مسکونی در شهرک فضیلت ساخته شد.

در مصاحبه‌ای که با بعضی مالکین شهرک داشتیم، اصلی ترین مشکل موجود را بی‌برقی عنوان کرده و خواستار توجه فوری مسئولین به این موضوع شدند. معضلی که اکنون با قرار گرفتن شهرک در طرح هادی فداغ انتظار می‌رود با سرعت و توجه ویژه حل گردد.

بیشترین مشقت اهالی ساکن در آنجا مربوط به فصل گرم تابستان بود که نیاز شدید به برق برای سیستم سرمایشی و کولرهای منازل احساس می‌شد.

اکنون پس از پیگیری‌های فراوان دلسوزان محلی، زحمات روزانه مسئولین و نیز توجه ویژه خداوند مهربان، مشکل فوق حل شده و اهالی متقاضی سکونت در شهرک غربی می‌توانند فعلا با خیال راحت در منازل خود ساکن شوند چون که به لطف الهی گرمای تابستان برطرف شده و با آمدن زمستان نیازی به کولر احساس نمی‌شود!

امید داریم که باقی مشکلات نیز به همین طریق و با سرعت حل و فصل گردد تا شاهد رفاه همشهریان و نیز آبادانی هرچه بیشتر فداغ عزیزمان باشیم.

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top