بستن

هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقاوم هستیم»

هفت‌برکه: امسال ۱۶۰ برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان گراش با شعار «ما مقاوم هستیم» برگزار می‌شود. 

در آستانه هفته دفاع مقدس دوشنبه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۱ فرمانده ناحیه مقاومت گراش در یک نشست خبری برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته را تشریح کرد.

سرهنگ ستاری با تسلیت فرارسیدن دهه آخر صفر گفت: «هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی و فداکاری رزمندگان عزیز رشید به ویژه شهدای گرانقدر خواهد بود. هفته دفاع مقدس مظهر تدبیر و حکمتی بود که در سایه‌سار فرماندهی کل قوا بود جنگ ما را چنان فرماندهی کردند که در نبرد با دشمن تا دندان مسلح، همه نقشه‌های آنان نقش بر آب شد و حضور مردم در صحنه‌های دفاع مقدس دلیل این پیروزی بود.»

فرمانده سپاه گراش در مورد درس‌های دفاع مقدس برای امروز گفت: «در سایه صدق وعده الهی و ایمان می‌توان از هر سدی که جلو ملت‌ها گذاشته می‌شود عبور کرد و دفاع مقدس این تابلو را جلو ما قرار داد که استکبار شکست‌پذیر است و شکست هیمنه استکبار امکان پذیر است.»

سرهنگ وحید ستاری در مورد برنامه‌های دفاع مقدس در شهرستان گراش گفت: «هر چند گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس باید در طول سال و هر روز جلو چشم ما باشد چون هر چه داریم از برکت خانواده شهدا و رزمندگان است. در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان قریب به ۱۶۰ در حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌های بسیج، مساجد و مدارس برگزار می‌شود. از این ۱۶۰ برنامه دفاع مقدس در بحث جهاد تبیین، مسابقات ورزشی مختلف این برنامه‌ها در سطوح مختلف توسط اقشار مختلف توسط پایگاه‌های مختلف برگزار می‌شود به همین علت تعداد برنامه‌های ما زیاد است.»

فرمانده سپاه گراش گفت: «سرکشی از خانواده معزز شهدا را داریم. جهاد تبیین در قالب نشست‌های روشنگری، خاطره‌گویی و دیدارها در سطح اماکن برگزار خواهد شد. گروه‌های جهادی در طول این هفته فعالیت‌هایی دارند که فعالیت‌های محرومیت‌زدایی را به مقصود برسانیم.»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش گفت:‌ « شعارامسال ما مقاوم هستیم  است که متناسب با این شعار نمایشگاه‌هایی را در چند نقطه شهرستان داریم. از جمله نمایشگاه دستاوردهای بسیج و اقتصاد مقاومتی در میدان شهید برزگران برگزار می‌شود که در آن کارهای فرهنگی مانند شب‌های خاطره برپاست و در کنار آن نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که تولیدات خانواده بسیج به صورت نمایشگاه چند منظوره برگزار می‌شود.»

ستاری در مورد مهمانان هفته دفاع مقدس در گراش گفت: «ما دو مهمان ویژه در طول هفته دفاع مقدس داریم. خانواده شهید مجید قربان‌خانی و خانوداه شهید اسکندری سیدالشهدای شهدای استان فارس به گراش سفر می‌کنند.. امیدواریم بتوانیم از ظرفیت این دو خانواده استفاده کنیم.»

با توجه به همزمان بودن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس، فرمانده سپاه در مورد برنامه‌های این هفته در مدارس گفت: «در سطح مدارس برنامه‌ریزی و هماهنگی از طرف بسیج دانش‌آموزی  و بسیج فرهنگیان انجام شده است تا در روزهای اول بازگشایی زنگ مقاومت را داشته باشیم. در قالب طرح توکاد مبالغی در تابستان جمع‌اوری شده است که در طول هفته دفاع مقدس لوازمی که تهیه شده بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد و نشست‌های خاطره‌گویی را خواهیم داشت.»

رژه هفته دفاع مقدس که سال‌های پیش یکی از برنامه‌های ثابت بود، امسال تنها در مراکز استان‌ها برگزار خواهد بود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top