بستن

در شب‌های قدر گراشی‌ها ۵۰ لیتر خون دادند

هفت‌برکه: در شب‌های ۱۹ و ۲۱ ماه مبارک رمضان ۱۱۰ نفر با مراجعه به پایگاه انتقال خون گراش ۵۰ هزار سی‌سی خون اهدا کردند.

محمد اندیشه سرپرست پایگاه انتقال خون گراش در گفتگو با هفت‌برکه : «در ماه مبارک رمضان هر ساله با کاهش اهدای خون روبه‌رو هستیم اما در سال‌های اخیر با اجرای برنامه نذر خون خوشبختانه خیلی از همشهریان در شب‌های قدر برای اهدای خون به پایگاه مراجعه می‌کنند.»

اندیشه گفت: «رمضان امسال در دو شب ۱۹ و ۲۱ رمضان ۱۱۰ نفر برای اهدای خون مراجعه و در مجموع حدود ۵۰ هزار سی‌سی خون اهدا شد. شب ۲۳ رمضان هم من و همکارانم از ساعت ۲۰:۳۰ تا یک بامداد آماده دریافت خون از اهداکنندگان هستیم.»

سرپرست پایگاه انتقال خون گراش در مورد ساعت کار این پایگاه در ماه مبارک رمضان گفت: «در ماه مبارک رمضان پایگاه انتقال خون صبح‌ها از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰ باز است. در شب‌های قدر به دلیل استقبال مردم تا ساعت یک بامداد هم پایگاه باز است.»

محمد اندیشه گفت: «ما در تمام شب‌های ماه مبارک رمضان در خدمت مردم هستیم اما استقبال مردم در شب‌های قدر بیشتر است. با توجه کاهش ذخایر خونی، اهداکنندگان عزیز می‌توانند در طول ماه مبارک برای اهدا مراجعه کنند.»

سرپرست انتقال خون گراش در مورد انتقال به محل جدید گفت: «تا پایان ماه مبارک رمضان در محل فعلی بعد از ورودی اصلی بیمارستان، روبه‌روی پارک شهر مستقر هستیم و بعد از ماه مبارک به محل جدید نقل مکان می‌کنیم که موضوع را به اطلاع شهروندان خواهیم رساند.»

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top