بستن

در اینستاگرام افشا شد: یک گراشی در هتل کوبورگ

هفت‌برکه: انتشار عکسی از محمد فرهمندفر در کنار هتل کوبورگ وین گمانه‌زنی‌ها در مورد حضور او در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را تشدید کرد.

محمد فرهمندفر متولد ۱۳ فروردین ۱۳۶۰ است. او در سال‌های دهه ۷۰ نشریه دانش‌آموز را منتشر می‌کرد و بعد از آن معاون یکی از دانشگاه‌های معتبر منطقه بود. مهرماه امسال بعد از تغییر دولت، فرهمند به خارج از کشور رفت که دلیل این سفر با وجود پیگیری‌های چندباره هفت‌برکه هیچ گاه اعلام نشد.

فرهمندفر اول آوریل در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش، همراه با عکس خود در هتل کوبورگ محل برگزاری مذاکرات هسته‌ای، نوشته است: «امروز ، منتظرِ کاهش قیمت دلار و ریزشِ شدیدِ قیمتها باشید.»

او چندی بعد نیز به سبک دیپلما‌ت‌ها نوشت: «دوستان، در خصوصِ برجام هم من کماکان سرِ حرفم هستم و پیگیرم. یه گیرِ کوچولو داره که همین هم بزودی تیش باز میشه انشالله. چند روزِ آینده رو منتظرِ خبرهای خوش باشید.»

البته حضور فرهمندفر در اتریش بدون حاشیه نیز نبوده است. او روز اول آوریل همزمان با انجام دور حساس مذاکرات در کنسرت یکی از خوانندگان لس‌آنجلسی به نام نصرالله معین نجف‌آبادی حضور داشت. در یکی از کامنت‌ها نیز او از گفتگوی خود با این خواننده برای بازگشت و اجرای کنسرت در ایران نوشته است.

ممکن است توییت دیروز شیخ محمد حاکم دبی نیز به این موضوع مرتبط باشد.

آیا به نظر شما برجام احیا خواهد شد؟

 

تکمیل خبر:

پس از افشای این خبر، هفت‌برکه به مدارکی دست یافت که از حضور یک گراشی دیگر در روند مذاکرات برجام خبر می‌داد. در این عکس، احمد حقیقی را جلوی هتل کوبورگ وین در حال مصاحبه با یک خبرگزاری مجعول می‌بینید. شواهد نشان می‌دهند که او در سال ۲۰۱۵ نمایندگی خیرین گراش را در تیم مذاکره‌کننده به عهده داشته است، و با وعده‌ی او مبنی بر کمک خیرین حوزه‌ی سلامت به نظام درمانی آمریکا، جان کری به امضای برجام ترغیب شده است.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. محمد فرهمندفر و حاکم دبی قرار است در جلسه برجام حق بیمه و حق سنوات و حقوق مرا هم پی‌گیری کنند و اگر دوباره سردمداران حقوقی اداره مربوطه زیر بار نرفتند اموال روسای نهاد مربوطه را بلوکه کنند و آنها را کلا از همه چی تحریم کنند. فعلا پیشنهادها به نفع من روی میزه.تا کدام را اختیار کنند.الحق لنا😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top