بستن

اسنپ استارت خورد

هفت‌برکه: استفاده از اسنپ نیز به گزینه سفرهای درون شهری و بیرون شهری گراشی‌ها اضاف شد.

به گزارش هفت‌برکه: اسنپ گراش بالاخره بعد از درخواست‌های فراوان مردم و پیگیری‌های این شرکت با همکاری شورای شهر و شهرداری از سه‌شنبه چهاردهم دی‌ماه راه‌اندازی شد.

معتمدی، مسئول شرکت اسنپ در شهرستان گراش گفت : شما با دانلود نرم‌افزار اسنپ از بازار یا گوگل می‌توانید دیگر برای سفرهای درون شهری یا حتی بیرون شهری از اسنپ استفاده کنید. بعد از دانلود و نصب نرم‌افزار در گوشی باید با وارد کردن مشخصات خود ثبت‌نام کنید و با انتخاب مبدا و مقصد درخواست سرویس کنید.

معتمدی در ادامه افزود: درخواست مسافر به صورت رندوم به راننده فعال و نزدیک به مسیر درخواستی ارسال می‌شود، مشخصات راننده از قبیل نام و نام خانوادگی، مشخصات خودرو و عکس راننده در نرم افزار مسافر نمایش داده می‌شود و برای همیشه هم ثبت‌ می‌شود. هم راننده هم مسافر شماره یکدیگر را تا زمان رسیدن راننده به مسافر جهت بهتر پیدا کردن مسیر در اختیار دارند بعد از سوار شدن مسافر دیگه هیچ شماره‌ای باقی نمی‌ماند.

مسئول شرکت اسنپ در گراش در پایان گفت: مسافر این امکان دارد که شمارش خود را ایمن کند یعنی زمانی که راننده یا خود مسافر نیاز باشد تماسی با طرف مقابل انجام دهد شماره هر دو طرف مخفی می‌شود و شماره تهران در صورت تماس نشان داده می‌شود.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top