بستن

اسنپ به گراش رسید

هفت‌برکه: راه‌اندازی اسنپ در گراش، طرح تازه‌ی شورا و شهرداری گراش برای کاهش مشکلات حمل و نقل عمومی است.

به گزارش هفت‌برکه، با پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش، از روز سه‌شنبه نهم آذرماه ۱۴۰۰ ثبت‌نام برای تاکسی اینترنتی اسنپ در گراش آغاز شده است و بعد از ثبت‌نام افراد متقاضی و رسیدن به حدنصاب مورد نظر، این تاکسی اینترنتی در گراش راه‌اندازی می‌شود.

بعد از افزایش نرخ تاکسی‌های درون شهری در گراش، هفت تاکسی زرد رنگ به عنوان تاکسی‌های کورسی برای ارائه خدمات بهتر و مقرون‌به‌صرفه برای شهروندان به ناوگان حمل و نقل گراش اضافه شد و حالا نوبت به ثبت‌نام و راه‌اندازی تاکسی اینترنتی اسنپ رسیده است (خبر در هفت‌برکه).

سعید صیادی‌پور، مسئول ثبت‌نام تاکسی اینترنتی اسنپ در گراش، در گفتگوی اختصاصی با هفت‌برکه گفت: «در این چند روزی که ثبت‌نام شروع شده، استقبال خوبی شده است و برای باز شدن نقشه گراش و گرفتن مجوز برای گراش، یک حد نصاب ثبت‌نامی نیاز است که اگر به آن عدد برسیم، سازمان اجازه‌ی کار به ما خواهد داد.»

صیادی‌پور در ادامه گفت: «کارت خودرو، گواهینامه و بیمه شخص ثالث مدارکی هستند که فرد متقاضی برای ثبت‌نام نیاز دارد که با مراجعه به مقابل شهرداری گراش می‌توانند ثبت‌نام را انجام دهند. اسنپ فقط برای مسیرهای درون شهری در گراش نیست و با اضافه شدن گراش به نقشه می‌توان به تمام شهرهای استان فارس که دارای اسنپ هستند سفر کرد. snapp.gerash آدرس پیج اینستاگرام اسنپ در گراش است.»

افراد علاقه‌مند به همکاری با اسنپ می‌توانند مستقیما به صورت اینترنتی نیز ثبت‌نام کنند و شماره ۰۹۳۹۱۳۳۶۱۱۲ نیز در گراش پاسخگوی سوالات شهروندان است.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top