بستن

هلال‌احمر روی نوار پیروزی

هفت‌برکه: جوانان هلال احمر با چهارمین برد پیاپی نیم‌فصل اول لیگ برتر، را با ۱۳ امتیاز به پایان رساندند.

به گزارش حسن جبرالدینی روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی هلال احمر گراش، چهارشنبه یکم دی‌ماه ۱۴۰۰ تیم فوتبال جوانان هلال احمر گراش با نتیجه ۳ بر ۲ گل‌گهر سیرجان را در خانه شکست داد و به استراحت نیم فصل رفت.

پایان نیم فصل با ۱۳ امتیاز

از هفته هفتم و آخرین بازی نیم فصل اول جوانان هلال احمر در سیرجان به مصاف تیم صنعتی گل‌گهر رفت، سه برد پیاپی و داشتن انگیزه مضاعفِ جوانان هلال احمر باعث شده بود در سیرجان هم به فکر پیروز شدن باشند. این امر سبب گردید آن‌ها بازی را تهاجمی شروع نمایند و خیلی زود در دقیقه ۱۰ با قیچی برگردان عالی و تماشایی مهاجم ششدانگ خود یعنی امیرحسین خسروی از حریف خود پیش بیافتد.

حملات گراشی‌ها باز هم به بار نشست و در دقیقه ۲۱ امیرحسین رحمانیان با زیرکی در بین مدافعان پرتعداد گل‌گهر در ریباند با ضربه‌ای آرام گل دوم تیمش را به ثمر رساند، گل گهری‌ها که انتظار خوردن گل‌های زودهنگام را نداشتند به دنبال آرام کردن بازی بودند ولی عطش بازیکنان هلال‌احمر برای گل‌زنی بیشتر و بیشتر می‌شد.

این بار حسین ارجمند مدافع مستحکم و پیش تاخته هلال احمر در دقیقه ۲۳ از روی ارسال زیبای کرنر با ضربه سر دقیق گل سوم تیمش را به ثمر رساند، پس از این گل باز هم گراشی‌ها عقب نکشیدند و به دنبال گل‌های بیشتر بودند هر چند داور می‌توانست خطای درون محوطه جریمه گل‌گهر روی بهنام استوار را پنالتی تشخیص دهد ولی ادامه بازی منجر به گل اول گل‌گهر شد تا بازی سه بر یک دنبال شود.

نماینده سیرجان که نمی خواست در خانه متحمل شکست شود نیمه دوم را با سه مهاجم شروع نمود و بر حملات خود افزود آن‌ها در دقیقه ۶۵ اختلاف را به حداقل رساندند تا بازی جذاب‌تر دنبال شود. هر چه به انتهای بازی نزدیکتر می‌شدیم شاهد حملات گسترده‌تری بر روی دروازه‌ها بودیم. گل‌گهر به دنبال گل تساوی و ضد حملات حساب شده هلال احمر حاضرین در ورزشگاه را به وجد آورده بود چه بسا اگر مهاجمان هلال احمر قدر موقعیت‌ها را می‌دانستند با اختلاف بیشتر پیروز میدان می‌شدند، در نهایت بازی با همان نتیجه ۳ بر ۲ به نفع نماینده گراش به پایان رسید تا هلال احمر چهارمین برد پیاپی را در سیرجان جشن بگیرد و برای قرار گرفتن در بین دو تیم صعود کننده به دور بعد چشم انتظار بازی‌های برگشت باشد.

گراشی‌ها با دو شکست و یک تساوی در اوایل فصل و چهار برد پیاپی در اواخر بازی‌های نیم فصل اول ۱۳ امتیازی شدند برای مشخص شدن جایگاه تیم در جدول، هلال‌احمر منتظر برگزاری دو بازی باقی‌مانده این هفته هستند.

هلال احمر پس از استراحت یک هفته‌ای نیم فصل، بایستی روز پنج شنبه ۹ دی در گراش با خلیج فارس شیراز بازی نماید.

سرمربی هلال‌احمر: فقط به پیروزی فکر می‌کنیم

جواد آذرپادگان، سرمربی جوانان هلال احمر پس از پایان بازی گفت: «از خدای خود شاکرم و ممنون تلاش‌ها و دوندگی بی امان شاگردانم هستم که امروز جانانه بازی کردند و هر چه در توان داشتند به نمایش گذاشتند، بهشون افتخار می‌کنم و خوشحالم که با غلبه بر تیم قدرتمند گل‌گهر یک بار دیگر نام گراش و مجموعه هلال احمر در سطح کشور طنین‌انداز شد.»

آذربادگان گفت: «اگر به صحبت‌های هفته قبل من توجه کرده باشید عنوان کردم که برایمان فرقی نمی‌کند جلو چه تیمی بازی می‌کنیم و فقط به فکر پیروزی مقابل حریفان خواهیم بود. و امروز به عینه این امر محقق گردید و جلو تیم مطرح گل‌گهر تا دقیقه ۲۳ ما سه بر صفر جلو بودیم، بنده مدیون تلاش‌های مدیر عامل زحمتکش، کادر فنی بازیکنان اصلی و ذخیره، خانواده‌های بازیکنان و عواملی که در اعزام تیم‌مان دخیل هستند می‌باشم و از همه عزیزان تقدیر و تشکر می‌نمایم. تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا با لطف و عنایت پروردگار و تلاش مجموعه در پایان فصل جزء دو تیم صعود کننده به دور بعد باشیم.»

آرین کریم‌پور، حسین ارجمند، مجید زمانی،حسین نگهداری، ابوالفضل راهپیما(۷۵ رضا نجفی)، محمدرسول صدیقی، محمدجواد فتوت، امیرحسین خسروی(۶۵علی اکبر مهرابی)، امیر حسین رحمانیان(۶۵ حسین عباسی)، یزدان خورشیدپور، بهنام استوار(۸۳ مهدی رضایی) برای تیم فوتبال هلال احمر پا به توپ بودند.

 آذرپادگان، غلامی، مجلسی، ابراهیمی، محمودی، جبرالدینی، گنجی، معصومی و مدیر عاملی فرسوده اعضای کادر فنی تیم جوانان هلال‌احر را تشکیل می‌دهند.

عباس چمنیان سرمربی اسبق تیم ملی نوجوانان در جام‌جهانی هند و مدیر تیم‌های پایه گل‌گهر در رختکن هلال‌احمر پس از پایان بازی حضور پیدا کرد که ضمن تحسین از بازی زیبای هلال احمر گراش عملکرد آنان را ستود و این پیروزی ارزشمند را به کادر فنی و بازیکنان تبریک گفت.

خلاصه بازی را در آپارات ببنید:

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top